سرهنگ علی قاسم پور، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: با تدابیری که توسط مسئولان انتظامی، امنیتی و قضائی استان اتخاذ شده است آرامش به منطقه پتک برگشته است.

وی بیان داشت: در جریان یک درگیری بین 2 طایفه محمدی و موسائی در روستای پتک باغملک در ساعت 23:30 جمعه گذشته 3 نفر کشته و یک نفر زخمی شد.

قاسم پور افزود: در حال حاضر ماموران انتظامی در منطقه پتک مستقر هستند و آرامش را در منطقه حاکم کرده و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران انتظامی به دنبال شناسائی و دستگیری تمامی عوامل حادثه Incident شب گذشته هستند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم منطقه و نیز اقدام این طوایف در شهرستان های باغملک و رامهرمز به خاطر همراهی کردن پلیس Police اذعان داشت: مردم منطقه یقین داشته باشند که پلیس و دستگاه قضائی با تمامی خاطیان این حادثه به شدت برخورد خواهد کرد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مردم خوزستان به هیچ عنوان به شایعات فضای مجازی و یا سایت های غیر موثق توجه نکنند و اخبار موثق را از کانال ها و سایت های رسمی و شناسنامه دار پیگیری نمایند.

مجید صالحی، فرماندار شهرستان باغملک پیش از این گفت: به رغم چندین درگیری پراکنده در روز شنیه بین طوایف یاد شده اما با حضور قوی پلیس هم اکنون آرامش در منطقه حاکم شده است.

وی افزود: در عین حال بخاطر آرامش دانش آموزان و والدین و نیز پیشگیری برای حفظ سلامت دانش آموزان مدارس این منطقه در روز یکشنبه 15 اسفند ماه تعطیل اعلام شد.

منطقه پتک از توابع شهرستان باغملک در شرق استان خوزستان واقع شده و از 8 سال پیش اختلافاتی بین 2 طایفه محمدی و موسائی در این منطقه بروز کرده و متاسفانه حدود 16 نفر از طرفین در این درگیری ها کشته شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 249767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟