به گزارش رکنا، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی رییس پلیس Police اسلامشهر با اعلام این خبر گفت : شب گذشته ماموران کلانتری 13 گلدسته هنگام گشتزنی متوجه شدند 2 نفر در حال بارگیری تعدادی وسایلی از یک کارگاه و انتقال آن به خودروی حمل بار خود هستند که با توجه به زمان و مکان و نحوه رفتار این افراد، به آنها مشکوک شده و برای بررسی به آنها نزدیک شدند.

وی افزود: با نزدیک شدن ماموران به مردان مرموز، آنها اقدام به رها کردن وسایل در خیابان کردند و سعی داشتند سوار برا خودرو پا به فرار Escape بگذارند که ماموران در عملیاتی هوشیارانه مسیر متهمان را بسته و اقدام به دستگیری آنها کردند.

سرهنگ حسن آبادی ادامه داد: در بازرسی از وسایل داخل خودروی تعدادی وسایل آلات و تجهیزات دیگر مسروقه کشف شد و در بازجویی های پلیسی مشخص شد متهمان از سارقان حرفه ای مغازه و لوازم خودرو هستند و در ادامه دزدان به سرقت Stealing مغازه و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

گفتنی است، در این خصوص متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ا در پایان به کسبه و اصناف توصیه کرد: در مغازه های خود حتما تجهیزات ایمنی نصب و از قفل های ضد سرقت بر روی دربهای مغازه استفاده کرده و برای قابل روئیت بودن داخل مغازه خود از کرکره مشبک استفاده کنند و زمانی که جهت استراحت به منزل مراجعه می کنند درب های کرکره ای را کاملا ببندند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 249969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟