عمو قاتل است یا برادرزاده؟!آنها یکدیگر را قاتل معرفی می کنند+عکس

به گزارش رکنا، شامگاه بیست و نهم مرداد 91 به کلانتری 134شهرک غرب خبر رسید پسر 17ساله ای به نام امین در جریان زورگیری کشته شده است. پلیس Police به محل جنایت Crime در یکی از خیابان های سعادت آباد رفت و با جنازه خونین امین روبه رو شد. دوست امین که شوکه بود به ماموران گفت: من و امین سوار موتور بودیم که سرنشینان یک موتور به ما نزدیک شدند. یکی از آنها فریاد زد و با چاقو به ما حمله کرد . او می خواست موتور امین را به زور بگیرد که من از ترسم فرار Escape کردم اما یکی از آنها با چاقو به شکم امین زد و موتور قرمز رنگ امین را سوار شد و انها گریختند.

به دنبال اطلاعاتی که شاهد جنایت به پلیس داد ردیابی پسران زورگیری آغاز شد و9 ماه بعد از طریق موتور دزدیده شده قربانی چندین مظنون بازداشت شدند. پلیس با تکمیل تحقیقات رضا 20ساله و برادرزاده 24ساله اش به نام احسان را بازداشت کرد. آنها به زورگیری خونین اعتراف کردند و به بازسازی صحنه جرم Crime پرداختند.

متهمان روز یکشنبه 15 اسفند ماه در حالی در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستادند که پدر و مادر قربانی برای آنها حکم قصاص خواستند.

سپس رضا که حالا 24ساله است روبه روی قضات ایستاد و منکر دست داشتن در جنایت شد. وی گفت: چون بی کار و معتاد Addicted بودم قبلا چند بار دست به سرقت Stealing زده بودم. اما در جریان زورگیری که موجب کشته شدن امین شد من حضور نداشتم و بی دلیل بازداشت شده ام.برادر زاده ام از من خواست تا موتورسیکلتی را که دزدیده بفروشم و من در فروش موتور به یک مالخر به او کمک کردم.

وقتی نوبت دفاع به احسان رسید انگشت اتهام را به سوی عمویش نشانه رفت و او را عامل جنایت معرفی کرد. وی گفت: عمویم پیشنهاد زورگیری را مطرح کرد. به همین خاطر سوار بر موتور ازمحله مان قلعه حسن خان به تهران آمدیم. عمویم، امین و دوستش را که سوار موتور بودند تعقیب کرد و در یک خیابان خلوت به آنها حمله کرد. عمویم به دروغ به امین گفت که موتورش دزدی theft است و باید موتور را به او بدهد ولی چون امین مقاومت کرد عمویم او را با چاقو زد و موتورش را دزدید.

سپس قضات دادگاه از دوست امین که شاهد جنایت بود خواستند تا به تشریح انچه دیده بپردازد. سهیل 21ساله گفت: من و امین در خیابان های سعادت اباد دور می زدیم که من متوجه شدم سرنشینان یک موتور در تعقیب ما هستند. این موضوع را به امین گفتم اما او اهمیتی نداد. همان موقع رضا از موتورش پیاده شد و با امین درگیر شد و به رویش چاقو کشید. من از موتور پیاده شده بودم تا از مردم درخواست کمک کنم که وقتی سرم را برگرداندم متوجه شدم رضا دوستم را با چاقو زده و گریخته است.

بنا به این گزارش رکنا، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟