به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اوایل اردیبهشت امسال به دنبال شکایت های مشابه از یک مرد جوان در دستور کار پلیس Police قرار رگفت. شواهد نشان می داد مرد شیطان Evil صفت پنج پسر نوجوان و یک دختر جوان را با تهدید چاقو به خرابه های خاک سفید کشانده و پس از سرقت Stealing پول و گوشی های موبایل آنها را آزار داده است. در حالی که تلاش برای ردیابی عامل جنایت Crime سیاه آغاز شده بود مرد جوانی به پلیس آگاهی رفت و نشانی های مرد جوانی را داد که با مرد شیطان صفت مطابقت داشت.

این مرد گفت: در فضای سبز فرهنگسرای اشراق قدم می زدم که یک پسر جوان به من نزدیک شد و با کاتر مرا تهدید کرد تا گوشی موبایلم را به او بدهم. چون مقاومت کردم با کاتر ضربه ای به کتفم زد و گریخت.

با شکایت این مرد تصاویر دوربین مداربسته فرهنگسرا مورد بازبینی قرار گرفت و تصویر متهم جوان به دست آمد. پلیس با بررسی در لیست مجرمان سابقه دار این متهم را شناسایی و دستگیر کرد و شش شاکی دیگر پرونده نیز پس از مواجهه با مرد شیطان صفت وی را شناختند. قرار بود این متهم دیروز در دادگاه کیفری یک استان تهران غیرعلنی محاکمه شود اما وی از زندان Prison به دادگاه اعزام نشد. به همین خاطر جلسه دادگاه به روزهای آینده موکول شد. قرار است مرد شیطان صفت به زودی محاکمه شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟