حدود 10روز پیش ماموران پلیس شهرستان لردگان در چهارمحال و بختیاری در جریان ناپدیدشدن زنی 43 ساله قرار گرفتند. خانواده این زن مدعی بودند که وی به بهانه انجام کاری از خانه خارج شده و پس از آن دیگر بازنگشته است. ناپدیدشدن این زن مرموز بود و درحالی‌که تحقیقات کارآگاهان برای یافتن ردی از او ادامه داشت، جسد سوخته‌ای در محدوده یکی از روستاهای اطراف پیدا شد. ماموران پس از بررسی‌های تخصصی دریافتند که جسد سوخته متعلق به همان زن 43ساله است که به طرز مرموزی ناپدید شده بود.

از همان زمان تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت شروع شد. کارآگاهان در بررسی‌های بیشتر متوجه شدند مقتول روزی که ناپدید شده بود با مرد جوانی قرار داشته است. تحقیقات برای شناسایی این مرد آغاز و وقتی هویت او شناسایی شد ماموران با ماجرای مرموز دیگری روبه‌رو شدند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که همسر این مرد حدود 6‌ ماه پیش بر اثر مصرف قرص برنج جان باخته و در آن زمان ادعا شده بود که او خودکشی کرده است. حتی مرد جوان پس از مرگ همسرش به‌عنوان مظنون بازداشت شده اما چون مدرکی علیه وی به‌دست نیامده، در نهایت آزاد شده بود.

حالا و با مشخص شدن نقش این مرد در قتل زن 43، این فرضیه به‌وجود آمد که همسرش نیز توسط او به قتل رسیده باشد. در چنین شرایطی دستور بازداشت مرد جوان صادر شد و کارآگاهان با شناسایی محل زندگی‌اش او را دستگیر کردند. در بازرسی خانه وی، سرنخ‌هایی به‌دست آمد که نشان می‌داد او در قتل زن گمشده دست داشته است. به این ترتیب وی به اداره آگاهی منتقل شد و در بازجویی‌ها علاوه بر قتل زن 43ساله به قتل همسرش نیز اعتراف کرد. این مرد گفت: من و دومین قربانی‌ام چندین‌ماه پیش آشنا شدیم.

در آن زمان همسرم زنده بود و مدتی بعد متوجه رابطه پنهانی من با آن زن شد و سر ناسازگاری گذاشت. همان زمان بود که تصمیم گرفتم وی را به قتل برسانم. حدود 6ماه پیش همسرم مریض شد و به‌خاطر دل‌درد شدیدی که داشت او را نزد دکتر بردم. دکتر برایش قرص و کپسول نوشت و به خانه برگشتیم. همان موقع فکری به ذهنم رسید. داخل کپسول‌ها را خالی کردم و آنها را با قرص برنج پر کردم. همسرم با خوردن آنها جانش را از دست داد. وقتی مشخص شد که مسموم شده، به‌عنوان مظنون دستگیر شدم اما ادعا کردم که او به دلیل اینکه از زندگی‌ با من راضی نبوده، خودکشی کرده است.

متهم ادامه داد: چون مدرکی علیه من نبود آزاد شدم و رابطه‌ام با دومین قربانی‌ ادامه داشت تا اینکه یک روز نقشه قتل او و سرقت Stealing طلاهایش را کشیدم. روز حادثه Incident با او قرار گذاشتم و وقتی آمد، وی را به محلی خلوت بردم و در آنجا با ضربات سنگ به قتل رساندم. سپس طلاهایش را سرقت کردم و جسدش را سوزاندم تا شناسایی نشود اما در نهایت دستگیر شدم. سردار غلامعباس غلامزاده، رئیس پلیس چهارمحال و بختیاری با بیان این خبر گفت: پس از اعترافات متهم و تحقیقات تکمیلی، وی با قرار قانونی راهی زندان Prison شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟