پسر 16 ساله نمی دانست موتور 2 قاتل خطرناک را سوار شده است!+عکس

شامگاه 29 مرداد‌ماه سال 91 به مأموران کلانتری 134 شهرک غرب خبر رسید در جریان زورگیری یک موتورسیکلت پالس در سعادت آباد، زورگیران صاحب موتورسیکلت را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌اند. در این شرایط به دستور بازپرس جنایی تحقیقات در این‌باره آغاز شد. هرچند با گذشت 9‌ ماه از این جنایت هیچ سرنخی از ضاربان به‌دست نیامده بود اما ردیابی موتورسیکلت مسروقه راهی برای دستگیری سارقان بود.

ردیابی موتورسیکلت

ماموران با دنبال کردن رد موتورسیکلت مسروقه جوان 16ساله‌ای را دستگیر کردند. او گفت که موتورسیکلت متعلق به یکی از دوستانش به نام‌ امید است. زمانی که امید دستگیر شد، گفت که موتورسیکلت را به‌همراه 2نفر از دوستانش به نام‌های حمید و میکائیل از روبه‌روی یک باشگاه بیلیارد در منطقه وایین شهریار سرقت کرده است.

این اعترافات پایان تحقیقات نبود چرا که در ادامه معلوم شد دستگیرشدگان، موتورسیکلت را از یکی از افراد سابقه‌دار منطقه به‌نام مسعود دزدیده‌اند. زمانی که او دستگیر شد و پشت میز بازجویی نشست گفت موتورسیکلت را در ازای مواد‌مخدر از فردی به‌نام اصغر گرفته است.

سلسله تحقیقات افسران آگاهی باعث دستگیری اصغر شد و او نیز اعتراف کرد که موتورسیکلت را از عمو و برادرزاده‌ای جوان در ازای 250هزار تومان خریده است. او گفت: وقتی موتورسیکلت را تحویل گرفتم باک بنزین آن و لباس‌های عمو و برادرزاده خون‌آلود بود. اظهارات این مرد کارآگاهان را به یک قدمی متهمان اصلی رساند و باعث دستگیری‌شان شد.

اعتراف به جنایت

با آغاز بازجویی‌ها از 2متهم، برادرزاده انگشت اتهام را به سوی عمویش نشانه گرفت و گفت که او عامل این جنایت است. او گفت: آن شب با عمویم از قلعه‌حسن‌خان به سعادت‌آباد رفتیم تا مواد‌مخدر بفروشیم. مقتول و دوستش سوار موتورسیکلت بودند که چشم عمویم به آنها افتاد. به بهانه‌ای جلو رفت و با آنها درگیر شد. او باچاقو به پهلوی جوان موتورسوار ضربه‌ای زد و در ادامه موتورسیکلت را سرقت کرد و از آنجا فرار Escape کردیم. با وجود این اظهارات، متهم اصلی حاضر نبود اتهام قتل را به‌عهده بگیرد. با وجود این دوست مقتول صحنه جنایت را دیده و علیه وی شهادت داده بود. به این ترتیب پرونده این جنایت به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه

در جلسه محاکمه که صبح دیروز در شعبه چهارم به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور قاضی کیخا برگزار شد مادر مقتول برای قاتل The Murderer پسرش درخواست حکم قصاص کرد. سپس متهمان یک به یک در جایگاه حاضر شدند. برادرزاده جوان با تکرار حرف‌های گذشته‌اش گفت که دخالتی در این جنایت نداشته و زورگیری مرگبار را عمویش مرتکب شده است. سپس متهم اصلی در جایگاه ایستاد و گفت:

من شب حادثه Incident در آنجا نبودم و هیچ دخالتی در قتل ندارم و همه این حرف‌ها دروغ است. در این هنگام دوست مقتول به‌عنوان شاهد در جایگاه ایستاد و گفت: وقتی درگیری آغاز شد من رفتم تا کمک بیاورم و وقتی برگشتم متهمان را دیدم که دوستم را به قتل رسانده بودند. براساس این گزارش قرار است قضات دادگاه به‌زودی رأی خود را صادر کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟