به گزارش رکنا: ساعت 9 صبح یکشنبه 15 اسفند ماه سال جاری ماموران کلانتری آبکوه مشهد در تماس مسئولان بیمارستان طالقانی در جریان مرگ مرموز جوان 20 ساله ای قرار گرفتند.

خیلی زود تیمی از ماموران پای در بیمارستان گذاشتند و مشخص شد جوان 20 ساله در سناریوی درگیری با پسر دایی اش هدف ضربه چاقو قرار گرفته است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس Police آگاهی مشهد به دستور بازپرس پرونده وارد عمل شدند و در گام نخست مشخص شد این درگیری مرگبار در محل کار قربانی جنایت Crime رقم خورده است.

در این مرحله ردیابی ها برای دستگیری پسردایی مقتول کلید زده شد و ماموران خیلی زود با اقدامات فنی موفق به دستگیری عامل جنایت در بلوار توس مشهد شدند.

عامل جنایت که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: برای طلب پولم به سراغ پسر عمه ام رفتم که سرهمین موضوع پسر عمه ام جواب های سربالایی داد و درگیری بین ما صورت گرفت که ناگهان از شدت عصبانیت چاقوی میوه خوری را برداشتم وضرباتی به پسرعمه ام زدم.

سرهنگ محمد بوستانی با اعلام این خبر به رکنا گفت: با دستورات بازپرس پرونده جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و عامل جنایت برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی مشهد قرار گرفته است تا جزئیات دقیق این جنایت خانوادگی فاش شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟