جوان شمشیر به دست با پژو 405 در آبادان زورگیری می کرد+عکس

به گزارش رکنا، اوایل اسفند ماه سال جاری ماموران تجسس کلانتری 13 قدس آبادان با توجه به افزایش پرونده های زورگیری، تیم ویژه ای را برای دستگیری عاملان این سرقت Stealing ها تشکیل دادند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پای در محل های سرقت گذاشتند و در تجسس های فنی پی بردند 2 مرد سوار بر خودروی پژو 405 و در حالیکه پلاک خودرویشان را مخدوش کرده بودند با تهدید شمشیر و قمه اقدام به زورگیری از طعمه هایشان در سطح شهر می کنند.

photo_2017-03-07_11-31-57

در ادامه تیم پلیسی به بررسی دوربین های مداربسته در محل های سرقت پرداختند و خیلی زود تصویر یکی از متهمان حرفه ای و سابقه دار که بارها به اتهام دزدی theft ، شرارت، مشارکت در آدم ربایی و داشتن اسلحه جنگی دستگیر شده است، شناسایی شد.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران تجسس کلانتری 13 قدس آبادان با هماهنگی مقام قضایی عملیات دستگیری کلید زده شد و ماموران صبح روز دوشنبه 16 اسفند ماه سال جاری در عملیاتی غافلگیرانه عمار را که سوار بر خودرویش در منطقه امیرآباد بود دستگیر کردند.

photo_2017-03-07_11-32-04

در این مرحله ماموران به بازرسی خودروی پژو 405 عمار، چند گوشی سرقتی، 4 زنجیر طلا و یک شمشیر و قمه به دست آوردند.

عمار در همان ابتدا به زورگیری هایش در سطح شهر آبادان به خصوص منطقه بهار با یکی از همدستانش اعتراف کرد.

بنا به این گزارش، در حالیکه تجسس ها برای دستگیری همدست فراری عمار ادامه دارد متهم اصلی با دستور بازپرس پرونده روانه زندان Prison شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 250436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟