قاتل 6 زن و مرد اراکی به اعدام در ملاء عام محکوم شد+عکس

عباس صحرایی قاتلی است که در سپیده دم 22 دی ماه سال جاری اقدام به کشتار هولناک دو خانواده اراکی با اسلحه کرده بود و با تلاش نیروی انتظامی شناسایی و به چنگال قانون Law افتاد. 
نشست علنی محاکمه این قاتل The Murderer صبح روز سه شنبه توسط قاضی Judge محمد رضا رحمتی برگزار شد که در آن عباس صحرایی متهم ردیف اول این پرونده به جرم Crime مباشرت در 6 فقره قتل Murderعمدی به 6 بار قصای نفس( اعدام execution در ملا عام) در منطقه شهرک علی ابن ابیطالب( فوتبال اراک) محکوم شد. 
این قاتل همچنین به دلیل حمل و نگهداری یک قبضه اسلحه کلاشینکف و 57 فشنگ به هفت سال حبس تعزیری درجه پنج و به جرم اخلال در نظم عمومی به یک سال تعزیری درجه پنجم و 74 ضربه شلاق Whip محکوم شد. 
رضا صحرایی متهم درجه دوم این پرونده نیز به جرم معاونت در قتل 6 شهروند اراکی، خرید و نگهداری یک قبضه اسلحه کلاشینکف، 57 فشنگ و ترغیب متهم درجه اول به اقدام به قتل به 55 سال حبس و 2 سال اقامت اجباری در شهرستان ایذه محکوم شد. 
متهمان از امروز به مدت 20 روز فرصت فرجام خواهی دارند. 
بامداد 22 دی ماه سال جاری جوانی 27 ساله در 2 مرحله با سلاح گرم، جان 6 تن از شهروندان اراکی را گرفت. 
قاتل که به دلیل انتقام جویی جان شش نفر از شهروندان اراکی گرفت، ظرف 14 ساعت با تلاش عوامل امنیتی و اطلاعاتی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 250517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟