قاتل لاله دختر نوجوان در دادگاه: من مستحق اعدام هستم!+عکس

یکی از متهمان در دفاع از خود به قضات گفت: «خیلی خوشحالم که خانواده قربانیان درخواست قصاص مرا کرده‌اند چون حق من همین است و باید اعدام شوم!»

به‌گزارش پرونده، چهارم بهمن سال 91 و در پی قتل دختر نوجوانی به‌نام «لاله» در محله حسن‌آباد تهران تیم جنایی در محل جنایت Crime حضوریافت و با جسد دختر نوجوان مقابل پیشخوان آشپزخانه منزلی روبه رو شدند با دستور بازپرس جسد قربانی به پزشکی قانون Law منتقل شد. در تحقیقات کارآگاهان جنایی مشخص شد 8 میلیون تومان نیز از خانه مقتول به سرقت Stealing رفته است.

مأموران اداره آگاهی در تحقیقات تخصصی، موفق به کشف ردپای پسر جوانی به‌نام «قاسم» شدند که قبل از مرگ دختر نوجوان در محل جنایت حضور داشت اما پس از جنایت گریخته بود.

چند ماهی از وقوع این‌جنایت هولناک گذشته بود که مردی به نام «علی» به اداره آگاهی رفت و به مأموران گفت: چند ساعت پیش 3 مرد جوان به‌نام‌های «اسد»، «قاسم» و «سخی» مرا ربودند و سپس با ضرب و جرح و تهدید با قمه، خودرو و یک فقره چک 10 میلیون تومانی‌از من دزدیدند و بعد هم فرار Escape کردند. پس از این شکایت، در این پرونده 3 متهم هنگام خرج کردن چک سرقتی دستگیر شدند و در بازجویی‌ها راز قتل مرد جوانی به‌نام هادی را نیز فاش کردند. این در حالی بود که قاسم به قتل دختر نوجوان و هادی اعتراف کرد.پس از اعتراف‌های هولناک مرد جوان و همدستانش راز 2 جنایت و سناریوی آدم ربایی هم فاش شد و محاکمه هر سه متهم در شعبه دهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربانزاده و با حضور ملکی و غفاری – مستشاران- آغاز شد. در ابتدای جلسه منشی‌دادگاه به نیابت از نماینده دادستان کیفر خواست علیه هر 3 متهم را بیان کرد. آنگاه اولیای دم (خواهر و برادران لاله) از قضات درخواست قصاص کردند. سپس پدر و مادر هادی نیز خواستار اشد مجازات برای قاتل The Murderer فرزندشان شدند. آنگاه «علی» شاکی پرونده که در جریان آدم‌ربایی و سرقت توسط متهمان مصدوم شده بود به قضات گفت: ضربه‌های چکشی که این متهمان بر سرم وارد کردند باعث شده بشدت آسیب ببینم و هنوز تحت درمان هستم.سپس به دستور رئیس دادگاه متهم ردیف اول- قاسم 28 ساله- پای میز محاکمه ایستاد. او ضمن پذیرفتن اتهاماتش در رابطه با قتل لاله، هادی و مشارکت در آدم‌ربایی و سرقت گفت: دیگر هیچ حرفی برای گفتن ندارم. اما خوشحال هستم که اولیای دم برایم درخواست اعدام کرده‌اند. چون از وقتی که بازداشت شده‌ام پی به اشتباهاتم برده‌ام و برای مرگ آماده می‌شوم. به هر حال کابوس مرگ مرا آزار نمی‌دهد چون خودم رامستحق‌اش می‌دانم.پس از اظهارات «قاسم»، دو متهم دیگر نیز اتهاماتشان را پذیرفتند. قضات شعبه دهم پس از پایان اظهارات متهمان وارد شور شدند و قرار است بزودی حکم دادگاه را صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

معصومه مرادپور

 

کدخبر: 250599 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟