سارق خانه‌های مسکن مهر پاکدشت دستگیر شد

طی چند روز گذشته راننده آژانسی با مراجعه به پلیس Police آگاهی، اعلام می‌کند که برای چندمین بار مسافری را از مسکن مهر امام رضا (ع) پاکدشت به یکی از شهرستان‌های همجوار منتقل کرده که وی به همراه خود یک دستگاه تلویزیون LED داشته است و بعد از انتقال تلویزیون را به فردی تحویل داده و از وی مقداری پول و مواد مخدر Drugs دریافت می‌کند و دوباره به همان محل که سوار شده بود، بازمی‌گردد.

پس از وصول گزارش دستور قضایی لازم در رابطه با بررسی موضوع و انجام تحقیقات، صادر شد.

علیشپور دادستان پاکدشت در تشریح جزئیات ماجرا اظهار کرد: در تحقیقات مشخص شد، وی فردی معتاد Addicted بوده و برای تهیه هزینه مواد مخدر مصرفی خود به سرقت Stealing از منازل مسکن مهر اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: علاوه بر این در تحقیقات مشخص شد که افرادی به پلیس مراجعه کرده و از سرقت از منزل خود که عمده آن‌ها نیز سرقت تلویزیون بوده، طرح شکایت می‌کنند.

دادستان پاکدشت تصریح کرد: پس از تکمیل تحقیقات و شناسایی محل زندگی دستور قضایی برای دستگیری وی با اذن ورود به محل صادر شد و نهایتا وی که به همراه همدست خود در حال مصرف مواد مخدر بودند، دستگیر شده و در بازرسی از محل نیز دو دستگاه تلویزیون دیگر کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: این فرد در تحقیقات و بازپرسی،به ارتکاب 35 فقره سرقت از منازل مسکن مهر امام رضا (ع) اعتراف و اقرار کرد.

علیشپور یادآور شد: عمده سرقت‌های ارتکابی از منازل تلویزیون و چند فقره نیز اشیای گران قیمت بوده و متاسفانه این فرد تلویزیون‌های چند میلیون تومانی را در ازای دویست هزار تومان و مقداری مواد مخدر از نوع هرویین که برای مصرف روزانه خود بوده، می‌فروخته است.

دادستان پاکدشت با اشاره به اینکه تمام منازل با کلید معمولی و سیم مفتول باز شده است، هشدار داد: لازم است شهروندان برای صیانت از منازل و اموال خود حداقل اقدامات ایمنی را مثل نصب آکاردئونی و درب ضد سرقت لحاظ کنند و از مغزهای کامپیوتری برای درب ورودی استفاده نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟