عامل قتل عام خانوادگی اراک: اگر قربانیان زنده شوند باز هم آنها را خواهم کشت +فیلم دادگاه
حجم ویدیو: 19.74M | مدت زمان ویدیو: 00:02:10

محمدرضا رحمتی، رئیس شعبه یک دادگاه کیفری استان مرکزی در تشریح محاکمه عامل قتل Murder عام خانوادگی در اراک گفت: جلسه رسیدگی به قتل شش نفر از شهروندان اراکی که چهارشنبه، 22 دی ماه سال جاری به قتل رسیدند روز سه شنبه 17 اسفند ماه برگزار شد. دادگاه اتهام های متهمین را تفهیم کرد و ضمن تحقیقات از متهمین، اولیای دم و استماع اظهارات اولیای دم، دفاعیات متهمین و وکلای طرفین با رعایت تمام تشریفات قانونی و در اختیار گذاردن فرصت و زمان کافی برای حق دفاع متهمین، آخرین دفاع از متهمان اخذ و پس از تنفس یک ساعته رأی دادگاه صادر شد.

طبق قانون Law دادگاه در پایان همان جلسه رسیدگی یا ظرف یک هفته پس از اعلام ختم رسیدگی رای را صادر می کند.

وی اظهار کرد: دادگاه در پایان جلسه آخر رأی را صادر کرد و متهم ردیف اول آقای «ع.ص» به اتهام ارتکاب شش فقره قتل عمد به شش بار قصاص نفس در ملأ عام در منطقه کوی علی ابن ابیطالب(ع) اراک، به اتهام حمل و نگهداری سلاح گرم به 7 سال حبس و به اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی به یک سال حبس و 74 ضربه شلاق Whip محکوم شد.

این مقام مسئول در تشریح وضعیت متهم ردیف دوم نیز گفت: متهم ردیف دوم «ر.ص» به اتهام دو فقره معاونت در قتل عمدی به دو فقره 25 سال حبس و به اتهام خرید، حمل و نگهداری سلاح گرم به 5 سال حبس و از باب تکمیل مجازات به دو سال تبعید به شهرستان ایذه محکوم شده است، رأی صادره در پایان جلسه به متهمین، وکلا و اولیای دم ابلاغ شد و رأی صادره ظرف 20 روز از سوی طرفین قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

رحمتی در ادامه سخنان خود با استناد به فرمایش مولا علی(ع) امنیت و سلامت را دو نعمت ناشناخته برشمرد و خاطر نشان کرد: در جامعه دو گوهر گرانبها سلامتی و امنیت وجود دارد، امنیت در جامعه بسیار مهم است مردم باید در امنیت کامل زندگی کنند و حاکمیت به هیچ وجه اجازه سلب آرامش مردم را نخواهد داد. اگر فردی با اقدامات خود امنیت مردم را خدشه دار و مختل نماید دستگاه قضایی با شدت هرچه تمامتر با فرد خاطی برخورد خواهد کرد.

وی هشدار داد: دستگاه قضا به احدی اجازه سلب امنیت مردم را نخواهد داد و برخورد دستگاه قضا با افرادی که امنیت و آرامش مردم را مختل می کنند قطعاً عبرت آمیز و سخت خواهد بود.

رحمتی در بخش پایانی سخنان خود؛ با اشاره به روحیه تخاصمی و کینه جویی برخی از متهمین اعلام کرد: متهم ردیف اول «ع.ص» در دادگاه اعلام کرد که اگر قربانیان زنده شوند باز هم آنان را خواهم کشت که این مطلب ناشی از عدم پشیمانی متهم دارد و بیانگر اوج خوی کینه جویی فرد دارد./منبع :میزان برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

فوری / قاتل 6 زن و مرد اراکی در ملاعام اعدام شد / فیلم و عکس از صبح امروز اعدام

گزارش تصویری از اعدام قاتل اراک با طناب زرد در ملاعام / ساعت 7 صبح اجرا شد


 

کدخبر: 250760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟