سرقت مسلحانه از بانک صادرات لاهیجان + عکس سارق

برای دیدن فیلم دستگیری اینجا کلیک کنید

به گزارش رکنا، ‍سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه معاون اجتماعی پلیس Police گیلان با اعلام این خبر گفت: در ساعت 11:45 صبح روز جاری در پی به صدا درآمدن آژیر بانک صادرات شهرستان لاهیجان، بلافاصله ماموران انتظامی و کارآگاهان آگاهی در محل بانک حاضر شدند. 
معاون اجتماعی پلیس گیلان افزود: با حضور به موقع ماموران و با همکاری شهروندان، یکی از دو سارق بانک که مسلح به سلاح گرم بود، توسط ماموران خلع سلاح شده و دستگیر می شود. 
وی با بیان اینکه یکی از سارقان قبل از حضور ماموران متواری شده است، بیان کرد: از متهم دستگیر شده دو قبضه سلاح کلت کمری به همراه هشت فشنگ جنگی کشف و ضبط شد. 
خیرخواه با اعلام اینکه موتورسیکلت سارقان که با پلاک جعلی جهت انجام سرقت Stealing مورد استفاده قرار گرفته بود، در محل وقوع جرم Crime نیزکشف شد، اظهار کرد: از سارق 35 ساله دستگیر شده که اهل یکی از استان های مرکزی و ساکن سیاهکل است کل مبلغ سرقتی از بانک که 276 میلیون ریال است، کشف شد. 
این مقام اجتماعی با اعلام اینکه در جریان تیراندازی سارقان، یکی از مشتریان بانک از ناحیه ساق پا مجروح و به بیمارستان منتقل شده است، متذکر شد: سرنخ هایی از متهم فراری بدست آمده که تلاش پلیس جهت دستگیری وی ادامه داشته که به محض دستگیری وی از طریق مبادی رسمی اطلاع رسانی خواهد شد. 
خیرخواه با تصریح بر اینکه شعبه بانک سرقت شده فاقد مامور انتظامی بوده، بیان کرد: تذکر ها و توصیه های لازم جهت افزایش ضریب امنیتی بانک قبلا توسط پلیس به متصدیان مربوطه اعلام شده بود. 
معاون اجتماعی پلیس گیلان در پایان از همکاری و مشارکت خوب مردم با پلیس در دستگیری سارق مسلح تقدیر و تشکر کرده و افزود: مردم امنیت سازان واقعی جامعه هستند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سرقت از بانک لاهیجان

 

کدخبر: 250777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟