فریادهای وحشتناک دختر جوان در پارک جنت آباد / اقدام هولناک مردی که این دختر و نامزدش را تعقیب می کرد+عکس

عصر یازدهم دی‌ماه ٩٣ صدای فریاد های گوشخراش یک دختر جوان در پارک تندرستی در جنت آباد تهران پیچید و رهگذرانی که به پارک آمده بودند با صحنه وحشتانکی روبه رو شدند. یک قبضه چاقو در جمجمه پسر جوان فرورفته بود. پسر زخمی که امید نام داشت با آمبولانس اروژانس به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات وی بی نتیجه ماند و او تسلیم مرگ شد.

دختر جوان که شاهد جنایت Crime بود به پلیس Police گفت: من و نامزدم امید در پارک قدم می زدیم که متوجه نگاه های مشکوک یک مرد جوان شدیم. او در تعقیب ما بود که نامزدم به او اعتراض کرد و آنها با هم درگیر شدند. مرد جوان یکباره چاقو کشید و ضربه ای به زیر چشم چپ نامزدم زد. تیغه چاقو به جمجمه امید فرور فت و گیر کرد و پسر خشن گریخت.

تلاش پلیس برای ردیابی عامل این جنایت آغاز شد اما پلیس ردی از وی به دست نیاورد.چهار ماه از این ماجرا گذشته بود که دهم اردیبهشت 94 نامه ای از دادگاه عمومی بخش زایان از توابع استان اراک به پلیس تهران رسید که در آن آمده بود که یک 30 مرد ساله به نام مهرداد به اتهام سرقت Stealing تاسیسات عمومی بازداشت شده و به یک قتل Murder در تهران اعتراف کرده است.

به این ترتیب مهرداد با نیابت قضایی به تهران منتقل شد و به تشریح جزییات جنایت در پارک تندرستی پرداخت. این مرد معتاد Addicted دیروز در شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge متین راسخ و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده پدر و مادر امید در جایگاه ویژه ایستادند و برای قاتل The Murderer پسرشان حکم قصاص خواستند.

وقتی نوبت دفاع به مهرداد رسید گفت: معتاد و بی کار بودم. به همین خاطر در خیابان ها پرسه می زدم و کابل می دزدیم تا بتوانم خرج مواد مخدر Drugs را تامین کنم. آن روز هیچ کابلی سرقت نکرده بودم و پولی در جیب نداشتم. گرسنه و عصبی بودم و بی هدف در پارک قدم می زدم که پسر جوان به من اعتراض کرد. من که حال طبیعی نداشتم چاقو کشیدم و ضربه ای به صورت او زدم ولی فکر نمی کردم ضربه موجب مرگ او شود. بعد از آن روز به اراک رفتم و آنجا شروع به سرقت کابل کردم تا اینکه بازداشت شدم. من حرفی برای دفاع ندارم و برای مرگ آماده ام. در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟