طلاق سحر دولتشاهی و رامبد جوان

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند.

همسران رامبد جوان

چند سال بعد و در ۳۶ سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد. اینبار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. رامبد جوان چند سال در گروه تئاتر پسیانی کار می کرد و از آنجایی که با پسیانی و خانواده پسیانی دوست بوده است آنجا به واسطه آن ها سحر را دیده است و از او خوشش آمده است.پس از آن رامبد جوان و سحر دولتشاهی با هم ازدواج می کنند .

همسران رامبد جوان

در سال ۹۳ زمزمه های جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی در شبکه های اجتماعی و سایت ها به گوش رسید که این خبر پس از مدتی به واقعیت پیوست .

سحر دولتشاهی در مصاحبه ای در سال ۹۴ گفت :

سال ۹۳ در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر Actor که در خیلی جهات هم رشد داشتم. یک رهایی جالب وی ادامه می دهد: سال ۹۳ هم شیرینی برایم داشت و هم یک رهایی جالبی برایم بود.امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد. سحر دولتشاهی برای سال جدید هم چنین آرزویی دارد: برای سال ۹۴ و همه سالهایی که می آیند هم امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد و هم از طرف من نسبت به اطرافیانم و از طرف آنها نسبت به من.

همسران رامبد جوان

ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان :

هنوز در شوک خبر جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی بودیم که خبری مبنی بر ازدواج سوم رامبد جوان با بازیگر زن ایرانی نگار جواهریان به گوش رسید .

این خبر با دیده شدن رامبد جوان و نگار جواهریان در انظار عموم قوت گرفت تا اینکه در تیرماه ۹۴ این خبر توسط یک سایت سینمایی ایران تایید شد .

این سایت از آشنایی رامبد جوان و نگار جواهریان در جریان نمایش دیوار چهارم پرده برداشت که سرانجام موجب ازدواج این دو شد .

رامبد جوان در چندین مکان با نگار جواهریان دیده شد و همچنین در برنامه سه ستاره در نوروز ۹۵ از نگار جواهریان به عنوان یکی از اعضای خانواده اش نام برد که ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان را تایید میکند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نقشه شیطانی عروس برای پدر شوهرش!

راز عشق پنهان شده عروس نقابدار +عکس

مسعود 35 ساله وقتی در محاصره پلیس تهران خودزنی کرد

اعتراف قاتل به آزار و اذیت دختربچه مشهدی / ظهر امروز صورت گرفت

دوست شوهرم در مدت 3 ماهی که تنها بودم مرا برده جنسی خود کرده بود!

خودکشی خانوادگی در اصفهان به خاطر همسر خائن / عرفان 6 ساله چه گناهی داشت؟!

درگیری خونین در جشن عروسی / 4 مهمان نوروزی کشته و زخمی شدند

نو عروس بی حیا داماد را به بیراهه کشاند

سوپری محل با نوعروس جوان کاری کرد که از دنیا سیر شد!

دختر با لباس عروسی از آرایشگاه فرار کرد / داماد به جای جشن به کلانتری رفت!

عروس 16‌ ساله‌ باردار بود و زنده به گور شد! + عکس

رفتار زننده خانم مهندس با شوهر کارگرش / زمزمه های کثیف

کدخبر: 251022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟