سهیلا را در حمام کشتم+عکس

به گزارش رکنا، کریم 63 ساله 13 سال قبل در دوم خرداد 82 وقتی که 50 ساله بود همسرش به نام سهیلا را در خانه‌شان در کمالشهر کرج کشت و به قصاص محکوم شد.

حکم صادره اما به خاطر بررسی سلامت روانی متهم در کمیسیون پنج نفره پزشکی قانونی تایید نشد کریم به پزشکی قانونی معرفی شد و چون کارشناسان پزشکی قانونی سلامت روان وی را تایید کردند بار دیگر پای میز محاکمه ایستاد و به قصاص محکوم شد.

در آن بین فوت یکی از اولیای دم موجب شد تا پرونده وارد مرحله جدیدی شود و این بار دیگر درخواست اولیای دم جدید بررسی شود.

به این ترتیب کریم دیروز 13 سال پس از جنایت Crime برای سومین بار پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی و با حضور دو مستشار تشکیل شد پسر مقتول در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: حاضر به قصاص پدرم نیستم. اگر پدرم قول دهد بعد از آزادی Freedom تهران و کرج را برای همیشه ترک کند و با ما کاری نداشته باشد. از قصاص گذشت می‌کنم. اما خواهر و برادران مقتول اعلام کردند به هیچ قیمتی حاضر به گذشت نیستند.

وقتی متهم در جایگاه ویژه ایستاد گفت: من و همسرم همیشه با هم اختلاف داشتیم. همسرم به دادگاه رفته و از من شکایت کرده بود. او چند روز بود قهر کرده بود و به وساطت از همسرم خواستم بار دیگر به خانه برگردد تا بعد از پایان امتحانات پسر کوچکم درباره زندگی‌مان تصمیم بگیریم.

همسرم آن روز به خانه آمده بود که بار دیگر با هم درگیر شدیم و من در اوج عصبانیت به او حمله کردم و وقتی او از ترسش به حمام پناه برد با چاقو به جانش افتادم و...

وی ادامه داد: من از قتل Murder همسرم پشیمانم و در این سال‌ها در زندان Prison خیلی عذاب کشیده‌ام حالا تقاضا دارم یا زودتر اعدام execution شوم یا به زندگی عادی برگردم تا این سال‌های آخر عمرم را بیرون از زندان سپری کنم.

بنا به این گزارش،در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟