قتل دوست در پاتوق فروش مواد مخدر+عکس

به گزارش رکنا، شامگاه هشتم فروردین 90 به کلانتری تجریش خبر رسید جدال خونین چند پسر در خیابان به خون کشیده شده است. پلیس Police به محل درگیری رفت و دریافت فرهاد 24ساله به خاطر اصابت چاقو به سینه و گردنش جان سپرده است. شواهد نشان می داد عامل جنایت Crime که مجید نام دارد گریخته است.

تلاش برای ردیابی عامل جنایت آغاز شده بود تا اینکه 22 اردیبهشت 90 مجید در ترمینال کاوه اصفهان ردیابی و بازداشت شد.

وی به قتل Murder اعتراف کرد و در شعبه 71دادگاه کیفری سابق استان تهران به قصاص محکوم شد. حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید شده بود که مجید درخواست اعاده دادرسی را مطرح کرد.

قضات دیوان عالی کشور پس از بررسی دوباره پرونده درخواست اعاده دادرسی این متهم را پذیرفتند و حکم به رسیدگی دوباره به این پرونده و شنیدن اظهارات شاهدان جنایت دادند.

به این ترتیب مجید دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغرعبداللهی و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه متهم گفت: من و مجید به خاطر خرید و فروش مواد مخدر Drugs با هم اختلاف داشتیم.آن روز وقتی در خیابان با هم روبه روشدیم او به من ناسزا گفت و همین باعث شد تا با هم درگیری لفظی پیدا کنیم که با میانجیگری دوستم که نیما نام دارد درگیری ما پایان گرفت.

من و نیما مشغول صحبت بودیم که یکباره فرهاد میله ای را به سمت من پرتاب کرد که جاخالی دادم. من برای دفاع از خودم چاقو کشیدم و نمی دانم چاقو چطور با گردن فرهاد برخورد کرد.

سپس قضات دادگاه از شاهد جنایت خواستند تا آنچه را دیده برای قضات تشریح کند.

نیما گفت: من داشتم با مجید صحبت می کردم که یکباره فرهاد میله ای را به سمت ما پرتاب کرد و همان موقع مجید جاخالی داد وگرنه میله با سر او برخورد کرده بود. همین موضوع باعث شد تا دعوا بین آنها بالا بگیرد و مجید با چاقو به فرهاد حمله کند.

بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟