این مرد خشن سمند می دزدید +عکس

چندی قبل، مأموران کلانتری 105 سنایی در جریان درگیری مردم در خیابان کریمخان قرار گرفتند و بسرعت در محل حادثه Incident حضور یافتند.چند تن ازمردم که منتظرمأموران بودند به محض دیدن آنها با فریاد گفتند مرد جوانی را هنگام سرقت Stealing تاکسی سمند دستگیرکرده‌اند.این درحالی بود که  اوچاقو به دست سعی داشت ازحلقه محاصره مردم فرارکند. همزمان با دستگیری سارق توسط پلیس، مردم به مأموران اطلاع دادند که این سارق به محض دیدن مأموران بسته‌ای را به سطل زباله انداخته است. به این ترتیب مأموران به وارسی سطل پرداخته و مدارک تاکسی سمند سفیدرنگ و سوییچ خودرو را پیدا کردند.
با این سرنخ متهم با دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران برای تحقیقات فنی در اختیارکارآگاهان پایگاه سوم پلیس Police آگاهی قرار گرفت. راننده تاکسی سمند به مأموران گفت: «متهم را از راه‌آهن به مقصد هفت تیر سوار کردم اما او پس از طی مسافتی مرا مورد ضرب و شتم  قرار داد و سعی داشت از خودرو بیرونم کند. من هم در آخرین لحظه سوییچ را برداشتم اما وقتی خواستم فرار Escape کنم او به سمتم آمد و با گذاشتن چاقوزیر گلویم سعی کرد سوییچ را بگیرد که مردم به کمکم آمدند.»
مأموران همچنین با مشخصات سندی که در سطل زباله پیدا کرده بودند، مالباخته دیگری را نیز پیدا کردند و مشخص شد متهم یک روز پیش از این سرقت در خیابان دماوند نیز به شیوه‌ای مشابه، خودروی سمند سورن را سرقت کرده و متواری شده است.
با کشف این اطلاعات، تحقیقات ادامه یافت و مشخص شد متهم - حسین 31 ساله- از مجرمان سابقه دار بوده که طی سال‌های 88 و 90 دو بار زندانی Prisoner شده است.متهم درنخستین بازجویی‌ها منکر هر گونه سرقت شد اما وقتی با مالباخته‌ها و تصاویر دوربین مداربسته محل سرقت اول روبه‌رو شد مجبور به اعتراف شد و محل اختفای خودروی سمند سورن را نیز لو داد.
سرهنگ کارآگاه محمد نادر بیگی رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: «با توجه به اعتراف صریح و سوابق کیفری متهم، وی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار دارد. شهروندانی هم که به این شیوه هدف سرقت یا زورگیری قرار گرفته‌اند می‌توانند برای شناسایی متهم و پیگیری شکایت‌های خود به پایگاه سوم آگاهی واقع در خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، خیابان نیلوفر مراجعه کنند.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251379 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟