10 کشته در تیراندازی های شب گذشته 18 شهر  آمریکا

به نقل از پایگاه اینترنتی گان وایلنس آرکایوز، در تیراندازی در شهر سینسیناتی در ایالت اوهایو دو نفر زخمی شدند، تیراندازی در شهر آتلانتا در ایالت جورجیا یک زخمی برجا گذاشت.

در تیراندازی دیتون در اوهایو یک نفر کشته شد،تیراندازی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی یک کشته و دو زخمی برجا گذاشت، در تیراندازی در شهر کلیولند در اوهایو یک نفر زخمی شد.

تیراندازی در شهر تولسا در ایالت اوکلاهما یک زخمی برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر بولینگ گرین در ایالت کنتاکی دو نفر کشته شدند، تیراندازی در شهر هیکاری در ایالت کارولینای شمالی دو نفر کشته برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر راکلج در ایالت فلوریدا یک نفر کشته شد.

تیراندازی در شهر شارلوت در ایالت کارولینای شمالی یک زخمی برجا گذاشت،در تیراندازی در شهر شیکاگو در ایلینوی یک نفر زخمی شد، تیراندازی در شهر هیوستون در ایالت تگزاس یک کشته برجا گذاشت.

در تیراندازی در شهر ریچموند در ایالت ویرجینیا یک نفر زخمی شد، تیراندازی در شهر لورل در ایالت مریلند دو نفر زخمی برجا گذاشت، در تیراندازی در شهر لامسا در ایالت کالیفرنیا یک نفر زخمی شد.

تیراندازی در شهر آدامزویل در ایالت آلاباما یک زخمی برجا گذاشت.درتیراندازی در وایالووا در ایالت هاوایی یک نفر زخمی شد و در دو تیراندازی جداگانه در فلوریدا دو نفر کشته شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟