تعقیب و گریز پلیسی در ابوسعید تهران + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ ضرونی رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته مأموران کلانتری هنگام گشتزنی متوجه حرکات مشکوک سرنشینان یک خودروی سواری شدند که با سرعت پایین در حال حرکت از کنار خودروهای پارک شده بود. 
رئیس کلانتری 112 ابوسعید بیان کرد: سرنشینان این خودرو که سه نفر بودند، به دستور ایست پلیس، توجهی نکرده و با انجام حرکات خطرناک و مارپیچ و ایراد ضربه عمدی به خودروهای پارک شده سعی کردند که متواری شوند. 
وی افزود: پس از استعلام مشخص شد؛ این خودرو، نیم ساعت پیش در یکی از خیابان های اصلی به سرقت Stealing رفته و تیمی از مأموران کلانتری در تعقیب سارق یا سارقان آن قرار گرفته اند. 
ضرونی اظهار کرد: بدین ترتیب با تشکیل یک تیم ویژه، دستگیری سارقان خودرو در دستور کار قرار گرفت و با انجام یک سلسله اقدامات پلیسی، سارقان در کمتر از 15 دقیقه در حالی که قصد درگیری با مأموران را داشتند؛ دستگیر شدند. 
این مقام انتظامی افزود: متهمان در بازجویی اولیه ضمن اعتراف به سرقت خودروی مسروقه، اقرار کردند که قصد داشتیم از بین خودروهای پارک شده، خودرویی که تجهیزات ایمنی کمتری داشته باشد سرقت کنیم. 
وی در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حفظ امنیت شهروندان را به عنوان وظیفه اصلی خود دانسته و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود؛ بیان کرد: در انجام این رسالت، مشارکت شهروندان می تواند نقش مهمی در ارتقا امنیت داشته باشد. بنابراین بهتر است شهروندان وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، مجهز کند و از پارک نمودن آن در مناطق تاریک (کم نور) و خلوت اجتناب کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟