چه بلایی در چهارشنبه سوری سال گذشته  آبادان  بر سر زنان آمد؟

به گزارش رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده رئیس پلیس Police شهرستان آبادان در نشست خبری با اصحاب رسانه درخصوص چهارشنبه آخرسال اظهار کرد: چندین محل فروش مواد محترقه و آتش زا در شهرستان شناسایی شده و فروشندگان این مواد دستگیر و به مقام قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: خانوادها باید فرزندانشان را در چهارشنبه آخر سال کنترل کنند تا فاجعه ای جبران ناپذیر به وجود نیاید.
وی بیان کرد: کسانی که بخواهند در روز چهارشنبه سوری با مواد محترقه یا آتش زایی در مکان های عمومی نظم شهر را برهم بزنند بشدت برخورد خواهد شد.
تقی زاده اذعان کرد: با افرادی که بخواهند با خودروهایشان هنجارشکنی کنند یا اینکه به رقص و پایکوبی بپردازند نیز برخورد خواهیم کرد.
رئیس پلیس شهرستان آبادان خاطرنشان کرد: خانوادها خصوصا بانوان در مکان های شلوغ که در آن مراسم چهارشنبه سوری صورت می گیرد تردد بی مورد نکنند.
وی درپایان گفت: افرادی که دراین شب به دلایلی که ذکر شد دستگیر شوند تا بعد از 13 فروردین در بازداشتگاه خواهند ماند و هیچ گذشتی در مورد این افراد نمی شود.
سال گذشته در مراسم چهارشنبه آخرسال در آبادان به چند زن تعرض شد که عاملان این جنایات به دلیل شلوغی جمعیت فرار Escape کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟