ماجرای غمبار  این مادر و 3  فرزند خردسالش اشک تان را در می آورد+ فیلم و عکس
حجم ویدیو: 8.31M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50

حملات تروریست‌ها و شرایط نابسامان جنگی در سوریه، برای کودکان معصوم نتیجه‌ای جز قطع عضو، معلولیت کودکان سوری و آوارگی نداشته است. نمونه آن حکایت دردناک مادری است که به همراه سه فرزندش در اردوگاه آوارگان سوری ادلب زندگی می‌کند. وی از اوضاع نابسامان زندگی در اردوگاه و معلولیت فرزندانش می‌گوید و اینگونه بیان می‌کند که: "شرایط زندگی در اینجا بسیار دشوار است. هوا بسیار سرد است و غذا به اندازه کافی وجود ندارد. امکانات بهداشتی بسیار کم است. با وجود اینکه هر سه فرزندم در جنگ قطع عضو شده‌اند، هیچ امکاناتی برای آنها وجود ندارد.
یکی از فرزندانم از ناحیه دست راست و دیگری از ناحیه دست چپ معلول است و فرزند دیگرم انگشتان پایش را از دست داده است. به دلیل نبود امکانات مجبورم روی زخمها را با بانداژ بپوشانم. وضعیت یکی از فرزندانم اورژانسی است. اوضاع دستش اصلا خوب نیست. یکی دیگر باید جراحی مغز و اعصاب شود. بیمارستان‌هایی که اعضای مصنوعی دارند همگی در ترکیه هستند که آن هم مرزهایش را به روی ما بسته است".
گروهک تروریستی داعش ISIS با تسلط بر بخش شرقی سوریه، تعداد بسیاری از زنان و کودکان بیگناه را آواره کرده و اوضاع بسیار بغرنجی را برای آنها فراهم کرده است. کودکان از رفتن به مدرسه بازمانده‌اند و مجبورند در هوای سرد در اردوگاه‌های آوارگان به سختی روزگار بگذرانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟