حمله مزاحمین نوامیس به پلیس آبادان در چهارشنبه سوری / 50 نفر دستگیر شدند +تصاویر

به گزارش رکنا، شامگاه سه شنبه 24 اسفند ماه ماموران نیروی انتظامی آبادان با توجه به نزدیک بودن پالایشگاه نفت به میدان "الفی" تدابیر امنیتی را برای جلوگیری از آتش سوزی در این منطقه حساس به اجرا گذاشتند.
در این منطقه مسیر خودروها بسته شده بود و افراد برای عبور از این مسیر با پیاده از سوی ماموران بازرسی بدنی می شدند تا سناریوی آتش سوزی پالایشگاه نفت جلوگیری کنند.

چهارشنبه سوری در آبادان
با تدابیر امنیتی پلیس Police در این منطقه مردم برای برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال به سمت میدان انسی رفته بودند و تیم های ویژه پلیس نیز با حضور در این منطقه به صورت ویژه محل را تحت نظر قرار دادند اما حضور جمعیت زیادی از جوان ها که تعداد بیشتر آنها از شهرهای اطراف آبادان به این شهر سفر کرده بودند باعث برهم زدن نظم و امنیت شد.

چهارشنبه سوری در آبادان
در حالیکه ماموران از خانواده ها می خواستند که از محل شلوغ جوان های شرور دور شوند اما کسی به هشدارهای پلیسی توجه ای نکرد و لحظاتی بعد فریادهای کمک کمک مردی در میان شلوغی جوان ها به گوش رسید که ماموران با حضور به موقع متوجه مزاحمت پسر جوانی برای همسر این مرد شدند.

چهارشنبه سوری در آبادان
بدین ترتیب نیروهای پلیس وارد عمل شدند تا به کمک زن و مرد جوان بروند که خیلی زود یکی از جوان های مزاحم از سوی ماموران دستگیر شد و همین کافی بود تا سناریوی حمله جوان های شرور به پلیس آغاز شود.
این جوان ها با پرتاب ترقه و ناسزاگویی به ماموران به سمت تیم های پلیسی حمله کردند و قصد داشتند ساختمان دور میدان انسی را به آتش بکشند که همین باعث درگیری بین ماموران و جوان های شرور شد و تیم های پلیسی در این شلوغی ها موفق به دستگیری 50 جوان شرور و مزاحم شدند.
بنا به این گزارش، متهمان در این پرونده در اختیار ماموران پلیس آبادان قرار دارند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

چهارشنبه سوری در آبادان

 

کدخبر: 252245 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟