به گزارش رکنا، سرهنگ جهانبخش صیادی رئیس پلیس Police شهرستان دشتی گفت: به دنبال وقوع چندین سرقت Stealing کیف قاپی و داخل خودرو در سطح شهر خورموج طی یک هفته گذشته، این موضوع در اولویت کاری پلیس شهرستان قرار گرفت. 
این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی و تجسس کلانتری مرکز با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی نسبت به شناسایی سارقان کیف قاپ اقدامات لازم را انجام داده و دوربین های مداربسته در طول مسیر های احتمالی محل تردد سارقان مورد بازبینی قرار گرفته که در نهایت پس از تلاش های فراوان تصویری از سارقان که توسط یکی از دوربین های مداربسته در آخرین سرقت به دست آمده بود با تصویر سارقان سابقه دار و حرفه ای مطابقت داده شد. 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هر دو نفر سارق دارای سوابق متعدد کیفری با این روش شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند. 
وی با بیان اینکه در بازرسی از محل مخفیگاه متهمان، مقدار زیادی اموال مسروقه از قبیل گوشی تلفن همراه، طلاجات و غیره کشف شد، اظهار کرد: این افراد در بازجویی های پلیس به هفت فقره سرقت کیف قاپی، 9 فقره سرقت درون خودرو، یک فقره سرقت اماکن دولتی و یک فقره سرقت احشام اعتراف کردند. 
صیادی خاطرنشان کرد: سارقان بیشتر سرقت های خود را غالبا در ساعات اولیه شب و توسط موتور با سر و صورت پوشیده با سو استفاده از غفلت رهگذران در محله های خلوت انجام می دادند. و علت و انگیزه خود را اعتیاد و تامین هزینه خرید مواد مخدر Drugs و گذران زندگی بیان کردند. 
رئیس پلیس شهرستان دشتی با تبریک آغاز سال نو به هموطنان، در توصیه هایی به شهروندان و مسافران نوروزی گفت: همیشه هنگام مکالمه با تلفن و حمل کیف حاوی اسناد و اشیاء با ارزش در مکان های خلوت با دستی که به سمت دیوار یا جدول خیابان است حمل کنید و همیشه کیف قاپی معمولا با موتورسیکلت های تندرو و یک نفر ترک نشین با کلاه انجام می شود بنابراین مواظب این قبیل موتورسواران باشید. و سریعا موارد مشکوک را با مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟