ترافیک نیمه سنگین در محدوده کرج- چالوس+عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس پلیس Police مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از افزایش 20 درصدی ترددها در جاده های کشور نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: در محور کرج- چالوس محدوده تونل کندوران و در محدوده فیروزکوه قبل و بعد از شهر دماوند و محور هراز و همچنین محور تهران- قم ترافیک نیمه سنگین است.
سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به وضعیت راه‌های کشور اظهار داشت: در اکثر محورهای مواصلاتی کشور، ترافیک پرحجمی را نسبت به روز گذشته شاهد هستیم.
وی ادامه داد: در محور کرج- چالوس محدوده تونل کندوران ترافیک نیمه سنگین است؛ ضمن اینکه در محدوده فیروزکوه قبل و بعد از شهر دماوند و محور هراز و همچنین محور تهران- قم نیز ترافیک نیمه سنگین حاکم است. 
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اشاره به وضعیت جوی کشور بیان کرد: با وجود ترافیک نیمه سنگین در محورهای یاد شده، تردد جریان دارد و با توجه به ملاحظات جوی در سطح راه‌ها به ویژه در گیلان و هرمزگان بارش پراکنده باران گزارش شده که با این وجود تردد روان است.
رحمانی ضمن مقایسه وضعیت تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعطیلات امسال زودتر شروع شده؛ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 20 درصد افزایش تردد داشتیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟