به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران پلیس Police فتای آبادان در بررسی و پایش در فضای مجازی پی بردند مردی در یکی از شبکه های اجتماعی تحت عنوان رمالی از مردم کلاهبرداری می کند.
ماموران در تحقیقات ویژه پی بردند این مرد با فریبکاری به بهانه باز کردن مشکلات و ازدواج از دختران و پسران اقدام به دریافت پول می کند که در این مدت پول زیادی به جیب زده است.
همین کافی بود تا تحقیقات ویژه برای شناسایی عامل این کلاهبرداری شیطانی وارد عمل شوند و ماموران پلیس آگاهی آبادان با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه این مرد رمال را ردزنی کردند و در عملیات پلیسی این متهم 40 ساله به نام راشد دستگیر شد.
راشد در بازجویی های ابتدایی برای فریبکاری و درست بودن کارهایش شروع به چرب زبانی کرد و ادعا کرد که می تواند مشکلات و بخت ماموران پلیس را باز کند اما خیلی زود به کلاهبرداری هایش اعتراف کرد.
راشد گفت: با فریب دخترها و پسرهای جوان در شبکه های اجتماعی ادعا می کردم که بخت آنها را باز کنم و مشکلاتشان را حل کنم و برای انجام این کار از آنها می خواستم پول را به حسابم واریز کنم و در ادامه عنوان می کردم که به زودی مشکل آنها حل خواهد شد.
بنا به این گزارش، با شناسایی چند تن از طعمه های این رمال فریبکار، متهم به دستور بازپرس پرونده روانه زندان Prison شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 252765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟