بیش از 1000 گشت پلیس برقراری امنیت در استان مازندران را به عهده دارند +عکس

به گزارش رکنا، سردار سید محمود میرفیضی رییس پلیس Police استان مازندران صبح امروز در مراسم افتتاحیه قرارگاه نوروزی پلیس که با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار، معاون عمرانی  استاندار، معاون انتظامی استاندار، دادستان مرکز استان و مدیران کل دستگاه های امدادی و خدماتی همراه بود، سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و در پیش بودن حلول سال نو را تبریک گفت.
وی با بیان اینکه از اول اسفندماه سال جاری با اجرای طرح استقبال از بهار اقدامات انتظامی و ترافیکی در سطح استان به منظور برقراری نظم و امنیت بازار Store و روان سازی ترافیک در معابر عمومی تشدید شد.
سردار میرفیضی افزود: برای ایام تعطیلات نوروز نیز با راه اندازی قرارگاه نوروزی در مرکز استان و 22 شهرستان تابعه اقدامات انتظامی و ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجرای رزمایش طرح نوروزی پلیس در 25 اسفندماه از آمادگی 100 درصدی پلیس برای اجرای طرح نوروزی در دو حوزه ترافیکی و انتظامی با هدف برقراری نظم و امنیت عمومی و کاهش و پیشگیری ازجرایم خبر داد .
سردار میرفیضی افزود: با توجه به افزایش حجم تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان و حضور مسافران در ایام تعطیلات نوروز در اماکن تفریحی و گردشگری استان اقدامات ویژه انتظامی و ترافیکی پیش بینی و به مرحله اجرا درآمد.
وی با اشاره به ساماندهی گشت های انتظامی و راهور از بکارگیری بیش از یک هزار گشت پلیس شامل 173 گشت موتوری، 402 گشت خودرویی و 357 گشت پیاده برای برقراری نظم و امنیت نوروز خبر داد و افزود: در ایام تعطیلات نوروز همچنین 53 ایستگاه پلیس در تفرجگاه ها، سواحل دریا و محل استقرار مسافران مسئولیت ارائه خدمات به شهروندان و مسافران را برعهده دارند.
فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین از ایجاد 220 مقرانتظامی در مراکز شهرستان ها، کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان خبر داد و افزود: بیش از هفت هزار نیروی پلیس در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز در کنار دیگر سازمان ها و دستگاه های اجرایی و امدادی و خدماتی به شهروندان و مسافران خدمات رسانی می کنند.
وی گفت: 650 اکیپ خودرویی به همراه 281 پایگاه امداد و نجات، نیروهای پلیس افتخاری، راهوران محله و همیاران پلیس، ماموران انتظامی را در ایام تعطیلات نوروز یاری خواهند کرد.
سردار میرفیضی با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در ایام تعطیلات نوروز،گفت: در ایام تعطیلات نوروز در استان ایستگاه های فرهنگی پلیس با هدف اطلاع رسانی،آگاهسازی عمومی و ارائه خدمات مددکاری و مشاوره ای به شهروندان و مسافران ارائه می کنند.
فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین با بیان اینکه از ظرفیت فضای مجازی  در این ایام در راستای اطلاع رسانی و آگاهسازی عمومی بهره گرفته خواهد شد، افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی با همکاری سازمان های مردم نهاد، استفاده از ظرفیت شهرداری ها، دستگاه های دولتی و همکاری با صدا وسیما از دیگر برنامه های فرهنگی و اجتماعی پلیس در این ایام است.
وی از اجرای تئاتر درمانی با همکاری گروه های هنری استان در قابل تئاتر خیابانی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح مرکز استان و شهرستان ها خبر داد و افزود: همه اقدامات فرهنگی واجتماعی،انتظامی و ترافیکی در راستای ایجاد امنیت عمومی، احساس امنیت، آرامش برای مسافرین و شهروندان خدمات رسانی کنیم .
فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه استان مازندران رتبه سوم کشور را در خصوص میزان تردد در سطح کشور دارد، افزود: با توجه به افزایش حجم تردد خودرو در ایام تعطیلات نوروز محدودیت های ترافیکی با توجه به شرایط در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.
سردار میرفیضی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اقدامات پیشگیرانه انتظایم و ترافیکی در ایام نوروز شاهد کمترین حوادث Accidents رانندگی و کشته در جاده ها باشیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252820 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟