دستگیری عاملان انفجار ترقه در ماشین پلیس مشهد /این حادثه در چهارشنبه سوری رخ داد+عکس و فیلم
حجم ویدیو: 4.37M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

به گزارش رکنا، سردار بهمن امیری مقدم رییس پلیس Police خراسان رضوی صبح امروز در حاشیه آئین افتتاح ساختمان کلانتری 24 طبرسی مشهد گفت: چند نفر دیگر نیز که تصاویر آنها در آن ماجرا، در شبکه های اجتماعی منتشر شده بزودی دستگیر شده و به سزای اعمالشان خواهند رسید.
در شب چهارشنبه سوری در هفته گذشته در مشهد عده ای با پرتاب نارنجک دست ساز به سمت خودرو راهنمایی و رانندگی، 2 نیروی پلیس را که برای بررسی صحنه تصادفی در محدوده بلوارهای هاشمیه و هفت تیر، حضور یافته بودند، مجروح و روانه بیمارستان کردند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تقبیح اقداماتی از این دست و آسیب رساندن به نیروهای خدوم پلیس و آتش نشانی، گفت: این 2 همکار پلیس بر اثر انفجارهایی که در ماشین و اطراف خودرو آنها رخ داده بود از ناحیه صورت، دست و پا دچار سوختگی شده اند و هنوز از آثار موج انفجار رهایی نیافته اند.
امیری مقدم افزود: 120 نفری که به علت رفتارهای خلاف قانون Law و هنجارشکنانه در شب چهارشنبه آخر سال در مشهد دستگیر شده بودند توسط دستگاه قضایی پرونده دار و شناسنامه دار شده اند و از این به بعد شب چهارشنبه هر سال باید خود را به پلیس معرفی کنند.
او افزود: پلیس با جولان اراذل و اوباش مماشات نمی کند و به دستور موکد داده شده تا با هر کسی که بخواهد اوباشگری کرده و نظم عمومی را مختل کند بدون تعارف و با تجهیزات و امکانات در اختیار محکم برخورد کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟