عشوه گری های نسرین پسر دانشجو را به گناه کشاند و ...+عکس

به گزارش اختصاصی رکنا، جوان 27 ساله‌ای با مراجعه به یکی از دادسراها از مرد ناشناسی که از وی بیش از 5 میلیون تومان اخاذی کرده بود، شکایت کرد.

وی در تشریح جزئیات اخاذی به بازپرس پرونده گفت: یک ماه پیش موبایلم زنگ خورد و گوشی را جواب دادم، آن سوی خط صدای زن جوانی شنیده می‌شد که پس از چند ثانیه ارتباط قطع شد، کنجکاو شدم ببینم نیمه‌های شب چه کسی با من تماس گرفته است، چندبار به آن شماره زنگ زدم ولی جواب نداد، یک ساعت بعد از آن دوباره زنگ زد و سریع قطع کرد، کنجکاوی و شیطنت موجب شد چندین‌بار دیگر به وی زنگ بزنم و موفق شدم با زن ناشناس صحبت کنم، چندین‌روز با هم ارتباط داشتیم و ارتباط‌های من بیشتر از وی بود. این زن که ادعا می‌کرد 23 ساله است و لیسانس حسابداری داشته و قصد ازدواج نیز دارد هوش را از سرم پرانده بود و چندین عکس نیز از خودش برایم با تلگرام ارسال کرد و مرا شیفته خود کرد، طوری که از وی خواستم تا به خواستگاری‌اش بروم.
وی در ادامه افزود: با توجه به قصد ازدواج با زن جوان از روی عشق و علاقه چندین پیام نیز به وی فرستادم تا اینکه با گذشت 3 هفته مردی به من زنگ زد و ادعا کرد شوهر زن جوان است. پشت تلفن شوکه شدم، وی که بسیار عصبانی بود، گفت من برای همسرش مزاحمت ایجاد کرده‌ام و می‌خواهد شکایت کند، هرقدر به این مرد گفتم نخستین‌بار همسر وی با من تماس گرفته و ادعا کرده مجرد است، وی باور نکرد.
مرد فریب‌خورده به بیان کلاهبرداری زن و مرد شیاد پرداخت و گفت: با پایان تماس مرد عصبانی فکرم بسیار آشفته بود تا اینکه چند دقیقه بعد زن جوان پیامی برایم فرستاد که شوهرش می‌خواهد شکایت کند و باید هر طور شده جلوی این کار را گرفت وگرنه دود این کار به چشم من می‌رود. خیلی ترسیده بودم و هراس داشتم که پدرم از این ماجرا بویی ببرد و آبرویم در خانواده برود، بنابراین با آن مرد تماس گرفتم و از وی خواهش کردم از شکایت صرفنظر کند و با هزار خواهش و تمنا وی قبول کرد در مقابل 5 میلیون تومان حق‌السکوت از شکایت بگذارد. روز بعد 5 میلیون به حسابش ریختم ولی این پایان ماجرا نبود و وی هر بار به بهانه‌ای زنگ می‌زد و از من اخاذی می‌کرد.
مرد جوان در پایان به بازپرس گفت: می‌دانم اشتباه کرده‌ام و مقصر هستم ولی آن زن نیز به من نگفته بود همسر دارد و مرا فریب داده بود و از سویی شوهرش نیز از من اخاذی می‌کند.
با ادعاهای مرد جوان و پرینت پرداخت 5 میلیون تومان به حساب مرد شیاد که «بهرام» نام داشت، تیمی از پلیس به دستور بازپرس پرونده ماموریت یافت این مرد را دستگیر کند. در ادامه ماموران با ردیابی مشخصات مرد شیاد موفق شدند نشانی وی را در به دست بیاورند و با انجام تعقیب و مراقبت چند ساعته وی را که همراه همسرش قصد خروج از خانه‌شان را داشت، دستگیر کردند.
بهرام که از دستیگرشدنش شوکه شده بود در بازجویی‌ها ادعا کرد شناختی از مرد جوان ندارد ولی هنگامی که پرینت پول‌هایی که به حسابش واریز شده بود را دید در ادعای جدیدی گفت پول‌ها بابت بدهی وی به خاطر فروش کامپیوتر است.
مرد شیاد که اظهارات ضد و نقیض داشت، حاضر به همکاری با ماموران نشد، بدین ترتیب سوابق‌ او تحت تجسس قرار گرفت و مشخص شد وی چندین سابقه غیرجعل و اخاذی دارد و یک سال پیش از زندان آزاد شده است و با زن جوانی به نام «نسرین» ازدواج موقت کرده است.
در ادامه رسیدگی به پرونده ماموران نسرین را نیز تحت بازجویی گرفتند که وی نیز همچون بهرام منکر هرگونه اخاذی شد ولی وقتی فهمید تیم تحقیق با بررسی پیامک‌ها و ارتباطات موبایل وی پی برده‌اند چند طعمه دیگر نیز به این شیوه و شگرد فریب خورده‌اند، لب به صحبت گشود و گفت: یک سالی است با بهرام آشنا شده‌ام و وی به من وعده ازدواج داده بود و مدام ازدواج موقت را تمدید می‌کرد، چند ماه پیش متوجه شدم وی اعتیاد دارد، می‌خواستم از وی جدا شوم ولی به خاطر بهرام به خانواده‌ام پشت کرده بودم و دیگر نمی‌توانستم به خانه بازگردم. این مرد مرا مجبور می‌کرد با شماره‌های مختلف تماس بگیرم و با شیطنت با مردان جوان ارتباط تلفنی برقرار کنم و وی نیز با ادعای اینکه آنان مزاحم من شده‌اند از طعمه‌های ساده‌لوح اخاذی کند.
وی در ادامه افزود: بهرام با تهدید مردان جوان مبالغی بین یک تا 7 میلیون تومان اخاذی کرده بود و این بار فکر نمی‌کرد یکی از طعمه‌هایش از وی شکایت کند. با اعترافات زن جوان تیم تحقیق بازجویی از بهرام را دوباره شروع کرد که وی نیز هنگامی که دریافت همسرش پرده از تبهکاری‌اش برداشته به اخاذی‌هایش اعتراف کرد.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

سحر قریشی از دعوت شوم یک کارگردان سرشناس به یک خانه پرت خبر داد / منم رفتم اما...

جنگ‌های خونین دختر دورگه +فیلم و عکس

پسرخاله مریم زیر پام نشست، وقتی زندان افتادم زنم را مال خود کرد و ...

اشک‌های دختر فیلمبردار در میهمانی دروغین دو شیطان / وقتی وارد پارکینگ شدم با چاقو مرا پشت جعبه ها بردند و ...

اقدام وقیحانه یک پسر جوان با لباس زنانه با بانوان +عکس

جن‌گیری عروس برای یافتن انگشتر یادگاری خواهر شوهرش! +عکس

مادر و دختر 13 ساله هنرپیشه‌ فیلم‌های سیاه پدر/ زن و دختر به خلوتگاه مردان پولدار می رفتند!

آزاده را تکه تکه کردم / 18 سال با او دوست بودم و او اصرا به ازدواج داشت تا اینکه ...+فیلم وعکس

ارتباط شوم نوعروس با هم دانشگاهی اش / مرد عاشق پیشه تا یک قدمی مرگ رفت

2 قاتل شیطان صفت به خاطر شکنجه های هولناک 11 زن به اعدام محکوم شدند+عکس

سمیه به خانه دوست پسرش رفت تا 100 میلیون تومان به چنگ بیاورد!+عکس

رفتار زشت پسر جوان با دخترانی که در خیابان یا پارک موسیقی گوش می کردند

خودم را فروختم / این دختر در بخش روانی بیمارستان بستری شد

شوهرم همه ارتباط های شیطانی اش را با کتک زدن به من گفت

 

کدخبر: 253232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟