آخرین ماموریت کاری امدادگر/ سارق قربانی را با آمبولانس زیر گرفت +فیلم
حجم ویدیو: 2.58M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

به گزارش گروه ترجمه رکنا، امدادگر زنی توسط مرد جوانی که آمبولانس را به سرقت Stealing برد به کام مرگ فرستاده شد. "یادیرو آرویو" 44 ساله مادر 5 فرزند به رغم انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت. امدادگر دیگر نیز از ناحیه گردن و شانه دچار شکستگی شد و در بیمارستان تحت درمان قرار دارد.

article-emt-15-0316

فرد مظنونی با بررسی و پیگیری پلیس، به اتهام قتل Murder بازداشت شده و تحت بازجویی قرار دارد. فیلمی از لحظه حادثه Incident منتشر شده که نشان می دهد چگونه سارق روانی آمبولانس را به سرقت می برد در این فیلم  می توان بدن نیمه جان یکی از امدادگران را نیز کف خیابان دید. بر اساس گزارش واصله، قربانی و همکارش در  طی ماموریت امدادرسانی به یک زن باردار بودند که یکی از رانندگان حضور مردی روی سپر عقب آمبولانس را اطلاع می دهد.

1 (1)

دو امدادگر خودرو را جهت بررسی موقعیت متوقف کردند، اما به محض خروج از ماشین مرد جوان سریع داخل ماشین می شود و در یک اقدام وحشیانه هر دو زن را مصدوم می کند. بر اساس اظهارات سخنگوی پلیس، مرد جانی حین ارتکاب جرم Crime تحت تاثیر مواد افیونی قرار داشته است. "خوزه گونزالس"، 255 ساله به اتهام قتل، سرقت و رانندگی پرمخاطره بازداشت شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟