از ارتباط شیطانی با مرد همسایه پشیمان شدم وقتی ماجرا را به شوهرم گفتم او ... + عکس

در سال 95 شاهد حوادث Accidents و پرونده‌های جنایی مختلف در پایتخت بودیم، از قتلهایی که صرفاً به دلیل درگیری لفظی به وقوع پیوست تا پرونده‌های اسیدپاشی و قتلهای خانوادگی.
در اکثر پرونده‌های قتل Murder پایتخت در سال 95 مقتولان با سلاح تیز و برنده به قتل رسیدند، در برخی از این جنایتها نیز قاتلان با استفاده از سلاح گرم مقتول را از پای درآورند.
در پرونده‌های جنایی سال گذشته، وقوع چند فقره اسیدپاشی نیز خبرساز شد، پرونده‌هایی که عمده انگیزه متهمان، انتقام‌جویی بود البته در میان این پرونده‌های جنایی خبرساز چندین قاتل The Murderer و اسیدپاش نیز از قصاص گریختند.
در ادامه به سراغ مهمترین پرونده‌های جنایی در سال گذشته رفتیم و به بازخوانی این پرونده‌ها می‌پردازیم.
ساعت 11:50 هجدهم مهر سال گذشته زن جوانی با پلیس Police تماس گرفت و اعلام کرد همسرش، توسط زن و شوهر همسایه‌ به قتل رسیده است.
با اعلام مراتب این اتفاق به مأموران 132 کلانتری نبرد، تیمی از مأموران انتظامی این کلانتری به محل اعلام خبر که ساختمان چهار طبقه‌ای در خیابان حسینی منطقه اتابک بود، اعزام شدند.
پس از حضور مأموران در محل، زن جوان در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت: حدود یک هفته قبل همسرم رسول که از اتباع افغانستان است، ناپدید شد که پس از مفقودی‌اش، پرونده‌ای در پایگاه ششم آگاهی تهران تشکیل دادم؛ اثری از همسرم نبود و من به روابط مشکوک همسرم با زن جوانی به نام نازنین مشکوک شدم، نازنین و همسرش احمد همسایه ما هستند؛ تا اینکه ساعت 9 صبح امروز (18 مهر 95) نازنین به منزلمان آمد و اظهار داشت که شوهرش احمد، رسول را به قتل رسانده است؛ نازنین گفت شوهرم، رسول را به منزلشان کشانده و با ضربات آجر، او را به قتل رساند و پس از قتل نیز جسد رسول را به بیابانهای ورامین برده‌ است.
پس از اظهارات زن جوان، مأموران نازنین را بازداشت کردند و جسد رسول که 15 مهر ماه توسط مأموران کلانتری 173 امین‌آباد در زمینهای کشاورزی فیروزآباد ورامین کشف شده بود، توسط همسرش شناسایی شد.
نازنین که از اتباع افغانستان است پس از بازداشت به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و درباره جزئیات روز قتل به بازپرس کشیک قتل پایتخت گفت: با رسول روابط نامشروعی داشتم و مدتی پیش از کارم پشیمان شدم و تصمیم گرفتم که جریان روابطم با رسول را به همسرم احمد بگویم؛ پس از اینکه احمد را در جریان این موضوع قرار دادم، احمد نقشه کشید و 12 مهر رسول را به منزلمان کشاند و در حضور من، احمد را با ضربات آجر به قتل رساند، پس از قتل نیز تمامی وسایلی را که خونی شده بود، جمع کردیم و احمد جسد رسول را میان پتویی پیچید و با موتورش به بیابانهای ورامین برد و آنجا رها کرد.
سرانجام احمد نیز 24 مهر سال دستگیر شد و همراه با همسرش پس از انتقال به دادسرای امور جنایی تهران جزئیات جدیدی از علت و نحوه قتل رسول را شرح دادند.

قتل همسایه
نازنین در اظهاراتش به بازپرس گفت: حدود پنج سال قبل با احمد در افغانستان ازدواج کردم، به ایران آمدیم و در تهران ساکن شدیم، مدت زمانی پس از ازدواج با احمد متوجه شدم او دختر دیگری را نامزد کرده است تا اینکه امسال (سال 95) احمد به افغانستان رفت و همسر دومش را به منزلمان آورد، همسر دوم احمد پیش من زندگی می‌کرد، این اتفاق باعث ایجاد فشار روحی و روانی به من شد و من نسبت به ازدواج دوم احمد اعتراض کردم، اما عکس‌العمل احمد فقط کتک زدن من بود.
وی ادامه داد: رسول و همسرش با ما همسایه بودند و من تصمیم گرفتم موضوع بدرفتاری احمد را به رسول بگویم، موضوع را به رسول گفتم و از او تقاضای کمک کردم؛ رسول نیز تقاضای مرا پذیرفت، از رسول خواستم برای ایجاد مهر و محبت دوباره احمد به من، از دعا‌نویسی برایم دعا بگیرد، رسول دعایی گرفت و در قبال این کارش 700 هزار تومان از من پول خواست، اما من به او گفتم پولی ندارم؛ رسول هم با دیدن این وضعیت از من سوء‌استفاده کرد و از من خواست که با او دوست شوم، در ابتدا در مقابل درخواست رسول ممانعت کردم و به او گفتم شوهر دارم اما در نهایت نتوانستم در مقابل تهدیدات رسول مقاومت کنم و با او رابطه نامشروع برقرار کردم، رسول تهدید می‌کرد اگر با او رابطه برقرار نکنم موضوع دعا‌نویسی را به احمد می‌گوید، حتی زمانی که با او رابطه برقرار کردم، رسول دست‌بردار نبود و می‌گفت که باید هوویم را نیز مجبور به رابطه با او کنم.
نازنین در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: مدتی نگذشت که احمد به رفتارهای من مشکوک شد و مرا تحت فشار قرار داد، سرانجام قضیه ارتباطم با رسول را به او گفتم؛ زمانی که موضوع را به احمد گفتم ابتدا سکوت کرد اما بعد از مدتی گفت نمی‌توانم این وضعیت را تحمل کنم که همسرم با مرد دیگری باشد، من و هوویم تصمیم داشتیم احمد را آرام کنیم، اما احمد تلفن همراه مرا نیز گرفت، چون احتمال می‌داد قضیه را به رسول بگویم، سرانجام روز وقوع قتل احمد، رسول را به بهانه کشیدن قلیان به منزلمان کشاند و با آجری که از قبل تهیه کرده بود، سه ضربه به سر رسول زد و او روی زمین افتاد؛ احمد دست و پای رسول را با طناب بست، بعد احمد از من خواست بالشتی را روی دهان رسول بگذارم، بعد یک روسری دور گردن رسول پیچید و از من خواست که آن طرف روسری را بگیرم و فشار دهم.
همسر احمد افزود: احمد متوجه شد که رسول دیگر نفس نمی‌کشد اما برای اطمینان طناب را از روی بدن رسول باز کرد و دور گردنش فشار داد؛ در نهایت نیز جسد رسول را حدود ساعت 9 شب داخل یک گونی پیچیدیم و احمد جسد را پشت موتورسیکلتش گذاشت و به بیابانهای بین‌ شهر ری و ورامین برد و در آنجا رها کرد؛ بعد از قتل نیز همسر رسول نزد ما آمد و سراغ رسول را گرفت، اما من و احمد منکر اطلاع از رسول شدیم، اما در نهایت با توجه به اینکه همچنان از سوی احمد طرد شده بودم، سراغ همسر رسول رفتم و قضیه را به وی گفتم.
احمد نیز در اعترافاتش، اظهارات همسرش را تأیید و به قتل رسول اعتراف کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار حوادث اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

تصاویر ترکیدگی لاستیک هواپیمایی تابان در فرودگاه اردبیل+ جزئیات

هنرپیشه مشهور زن چهارم یک برج ساز در تهران شد!

کثیف ترین قاتل / او زنی را کشت و دختری را در کنار جسد مادرش به شدت شکنجه کرد+ عکس

صخره‌نوردی دیوانه وار برای اثبات عشق به یک دختر +فیلم وعکس

بلای وحشتناکی که جوان شیطان صفت بر سر خواهر ناتنی 16 ساله اش آورد+ عکس

بهروز فقط 8 ماه دوران عقد توانست سارا را تحمل کند / عروس بلند پرواز بود و ...

سرقت مسلحانه از فروشگاه رولکس/ یکی از سارقان کله خوک بر سر داشت +فیلم و عکس

بلای وحشتناکی که جوان حسود بر سر دختر جوان در حمام آورد+عکس

قتل خانم معلم محبوب در خانه ویلای اش+عکس

تصادف وحشتناک جراح مغز مشهور و معجزه ای که پس از آن اتفاق افتاد +فیلم و عکس

عروس روستایی وقتی سر زده به تهران برگشت، صدای شوهرش را با یک زن در خانه اش شنید و ...

سیگاری که پیمان داد را کشیدم و وقتی به هوش آمدم دیدم عفّت و پاکدامنی را برای همیشه از دست دادم

ماجرای لباس دودی عروس و داماد / سهیلا وقتی شوهرش رفت دیگر نمی دانست چه می کند تا اینکه ...

عروس درغگو دستش برای خواهر شوهرش باز شد / این زن زن آبروی شوهرش را برد+عکس

پیام های زن شوهردار پسر دانشجو را به گناه کشاند و ...+عکس

زن و دختر در خلوتگاه مردان پولدار نقش کثیفی را بازی می کردند / مرد بی غیرت دستگیر شد

هنرپیشه زن مشهور ایرانی از قرار شیطانی کارگردان در خانه پرت گفت / من پشت در ماندم و ...+عکس

جسد همایون در حمام راز پارتی های شبانه را لو داد/ شیوا در حال خودش نبود که ...

جشن تولدی در کار نبود و دختر فیلمبردار به در دام افتاده بود / 2 پسر شیطان صفت مرا داخل پارکینگ خانه قدیمی بردند و...

وقتی وارد خانه ویلایی شدیم دست و پای زن تنها را بستیم وداخل حمام بردیم و ...

افسانه از خانه فساد گفت / من فقط دنبال جای خواب بودم که ...

این پسر جوان از بالکن وارد اتاق خواب همسایه شد و...

 

کدخبر: 253477 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟