دستگیری قاچاقچی شیشه و هروئین در شمال تهران

سرهنگ محمد بخشنده : رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، در این‌باره گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران پایگاه یکم پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs تهران بزرگ، مشخص شد فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای دارد که بر این اساس شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران این یگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با گسترش تحقیقات و بررسی‌های انجام شده، مأموران متوجه شدند که این متهم به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از قاچاقچیان خریداری و به مخفیگاه خود واقع در شمال تهران منتقل کرده و قصد توزیع آن را دارد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، با بیان اینکه تیم های عملیاتی پلیس با هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری متهم به محل اختفای وی اعزام شدند، گفت: ماموران پلیس طی اقدامی ضربتی این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

بخشنده با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفای این فرد 54 کیلو و 144 گرم هروئین کشف و ضبط شد، گفت: همچنین ماموران سه کیلو و 980 گرم مخدر صنعتی شیشه را نیز از این فرد کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به انتقال متهم به پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر، گفت: این فرد ضمن اعتراف به جرم Crime خود، دو همدست دیگرش را که با همکاری آنان اقدام به توزیع مواد مخدر کرده‌ بود، به ماموران معرفی کرد که بلافاصله مقدمات دستگیری 2 متهم دیگر نیز فراهم شد و ساعاتی بعد هر دو متهم دستگیر و به پایگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم دستگیر شده، گفت:‌این افراد ضمن اعتراف به همدستی با متهم اصلی پرونده به جرایم خود مبنی بر قاچاق Contraband و توزیع مواد مخدر اقرار کردند.

به گفته وی، هر سه متهم با تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی و از آنجا روانه زندان Prison شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟