شکایت وقیحانه پسر 9 ساله از ناپدری در دادسرای تهران+عکس

به گزارش اختصاصی رکنا، این پسر 9 ساله پرونده کودک‌آزاری را پیش‌روی تیم پلیس Police قضایی قرار داد.
اشک روی گونه‌های پسربچه 9 ساله جاری بود و بغض توان صحبت کردن را از وی گرفته بود تا اینکه وارد درمانگاهی شد و از پرستار جوان درخواست کمک کرد.
پسرکوچولو از اینکه هدف کتک ناپدری‌اش قرار گرفته بود، حرف زد و پرستار جوان با ادعاهای این بچه، پلیس را در جریان سناریوی کودک‌آزاری قرار داد. 
تیم پلیس خیلی زود به درمانگاه رفته و با دیدن خراش روی صورت «الیاس کوچولو» و ادعاهای وی مبنی بر کتک‌های ناپدری‌اش کافی بود تا ماموران برای دستگیری «محمدحسین» به در خانه‌اش بروند.
محمدحسین وقتی پلیس را پیش‌روی خود دید، شوکه شد و در همین لحظه پدر الیاس‌کوچولو نیز در محل حاضر شد و خواست این مرد شکنجه‌گر دستگیر شود. محمدحسین پیش‌روی بازپرس دادسرا قرار گرفت و با چهره‌ای آرام ادعا کرد الیاس را دوست دارد و هرگز پسرکوچولو را اذیت نکرده است.
بازپرس پرونده وقتی ادعاهای عجیب این ناپدری را شنید، از تیم پلیسی خواست تحقیقات بیشتری صورت گیرد.
ماموران در گام نخست به محل کار این مرد رفته و مشخص شد محمدحسین و همسرش با هم در یک شرکت کار می‌کنند و وی شخصیت اجتماعی خوبی دارد و عجیب اینکه وقتی همکارانش از ماجرای کودک‌آزاری توسط محمدحسین باخبر شدند، شوکه شدند.
رییس شرکت به ماموران گفت: محمدحسین مرد مهربانی است و با اینکه می‌دانست «سمیرا» از همسرش جدا شده است و بچه دارد، پذیرفت تا با هم ازدواج کنند.
وی افزود: با ازدواج این دو همکار محمدحسین بیشتر در شرکت می‌ماند تا اضافه‌کاری بیشتری بگیرد و همیشه می‌گفت می‌خواهد الیاس را در شرایط بهتری بزرگ کند تا شکست زندگی مادرش را فراموش کند. در حالی که تجسس‌ها ادامه داشت، ماموران به رفتارهای پدر الیاس که «کوروش» نام دارد، مشکوک شدند و خیلی زود پی بردند که پسرکوچولو از سوی پدرش ماموریت یافته بود زندگی مادر و ناپدری‌اش را تلخ کند. کوروش از سوی ماموران تحت بازجویی قرار گرفت و وی ادعا کرد کاری به زندگی همسر سابقش ندارد و از اینکه پسرش هدف کتک‌های ناپدری‌اش قرار گرفته، اعتراض کرد. این مرد به ماموران گفت: به خاطر اختلافات اخلاقی از همسرم جدا شدم و پذیرفتم بچه‌ام در کنار مادرش زندگی کند و «زهرا» نیز مهریه 500 سکه‌ای‌اش را بخشید. هفته‌ای یک بار الیاس را ملاقات می‌کردم و با هم بودیم تا اینکه شنیدم زهرا با یکی از همکارانش ازدواج کرده و با اطلاع از این ماجرا خوشحال شدم و اصلا کاری به زندگی آنها ندارم.
پرونده مرموزی پیش‌روی بازپرس پرونده قرار گرفته بود و محمدحسین بار دیگر پیش‌روی بازپرس قرار گرفت و گفت: روز حادثه Incident به خاطر اینکه الیاس بازیگوشی می‌کرد و درس نمی‌خواند، یک سیلی آرام به  پسرکوچولو زدم و وی به سمت عقب رفت و به اوپن آشپزخانه خورد و صورتش خراش برداشت که به سرعت الیاس را در آغوش گرفتم و عذرخواهی کردم.
وی افزود: با همسرم همکار هستم و او می‌داند من پسرش را دوست دارم و چون همسرم باردار است، از حالا همه خواسته‌های الیاس را فراهم می‌کنم که در آینده احساس فرق گذاشتن نداشته باشد.
این ناپدری ادامه داد: الیاس از سوی خانواده پدرش اجیر شده تا زندگی ما را تلخ کند، اما من با اطلاع از این موضوع همیشه با پسرم خوش‌رفتاری کردم و از الیاس نیز شنیدم یک بار به خاطر اینکه نمره درسی‌اش 19 شده، پدرش وی را کتک زده است.
وی در پایان گفت: می‌خواهم آزاد شوم، چون هیچ کاری نکرده‌ام و همه دوستان و همکارانم نیز می‌دانند الیاس را خیلی دوست دارم. محمدحسین همزمان با این ادعاها به گریه افتاد و هنوز جریان بازجویی از این ناپدری خاتمه نیافته بود که در اتاق باز شد و زن باردار همراه الیاس‌کوچولو داخل شدند.
پسربچه وقتی با مرد گریان روبه‌رو شد، روی صندلی نشست و گفت: من اشتباه کردم. وقتی شنیدم پدر ناتنی‌ام بازداشت شده، یاد خوبی‌هایش افتادم. من پدرم را خیلی دوست دارم، اما هیچ بدی از ناپدری‌ام ندیده‌ام. متاسفانه تحت تاثیر خواسته‌های پدر اصلی‌ام و مادربزرگم خیلی محمدحسین و مادرم را اذیت کرده‌ام. باباکوروش من را به هر بهانه‌ای خیلی کتک می‌زد و یکی از دلایل ناراحتی‌های مادر و پدرم همین کتک‌ها بود، اما راضی به جدایی‌شان نبودم و بعد از اینکه مادرم با محمدحسین ازدواج کرد، احساس خوبی داشتم تا اینکه مادربزرگ و پدرم من را راضی کردند تا اذیت‌‌های‌مان را شروع کنم و حالا پشیمانم. بنابر این گزارش، بازپرس پرونده با شنیدن این ادعاها رای به قرار موقوفی صادر کرد و ناپدری را بی‌گناه شناخت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار حوادث اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

پیشنهادهای شرم آور دوستان یک مرد زندانی به همسر جوانش

پس از طلاق از شوهرم به همراه سمانه به دوبی رفتم و حالا آتش گناه ،شرم و حیا وجودم را سوزانده است

دختر شهرستانی قبل از سفر اروپایی همه چیزش را در تهران به به پسر جوان باخت + عکس

از 15 سالگی اعتیاد به برقراری ارتباط های غیر اخلاقی پیدا کردم

دختر 37 ساله با دندان پوست صورت دوست پسرش را کند و خورد!+ عکس

جمشید وقتی فهمید با خواهرش دوست شده ام پای مرا به خانه فساد باز کرد و ...

وقتی در حال دزدی از خانه بودم زن صاحبخانه در خواب بود / وقتی او را در این شرایط دیدم از خود بی خود شدم و ...

دردسر شوم کری خوانی چند دختر دانشجو برای گرفتن ارتباط شوم با شهباز

تسخیر خانه استاد تهرانی دانشگاه از سوی جن ها!+عکس

قتل عام اعضای یک خانواده ثروتمند با تبر/ دختر 16 ساله در بالکن بود که ...

زن 35 ساله اهری خودکشی کرد / یک روز قبل نیز مرد 35 ساله خود را در اهر کشته بود!

زن شوهردار به بهانه پرستاری از زن سالمند از خانه خارج می شد/ شوهرش راز کثیف را نمی دانست تا اینکه زنش چند روز به خانه نیامد+عکس

پرونده تلخ پیام عاشقانه و کثیف به زن شوهردار

بلای وحشتناکی ک زن بی رحم یر سر دختر در استخر خانگی آورد + تصاویر

مردی به خاطر عکس یک مرد دماغ زنش را شکست!+عکس

دسیسه زن اول برای بی آبرو کردن هوو جوان در نزد شوهر سابقش

قرار نیمه شب زن میوه فروش با جوان غریبه لو رفت / شوهر سر زده به خانه بازگشت و ... + عکس

راز پیام های غیر اخلاقی برای زن آقای مدیرعامل لو رفت

عروس مادر شوهر را نقره داغ کرد!

 

کدخبر: 253727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟