حلیمه با همدستی دو مرد جوان شوهرش را به قتلگاه کشاند و پس از سوزاندن در اسید شست + عکس حلیمه

به گزارش رکنا، روز نوزدهم اسفندماه سال گذشته جسد سوخته شده مردی مجهول الهویه در حالی که داخل پتویی پیچیده شده بود در حاشیه شهر مشهد کشف شد.
در پی کشف جسد کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی خراسان رضوی بلافاصله وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند. جسد که به طرز وحشتناکی، سوزانده شده بود با دستور بازپرس ویژه قتل Murder به پزشکی قانونی انتقال یافت و پس از انجام اقدامات  لازم هویت مقتول که ۲۸ساله و تبعه خارجی  بود و کاظم نام داشت شناسایی شد. کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در تحقیقات بعدی پرونده با دستورات تخصصی بازپرس ویژه قتل انجام شد به حرکات و رفتار همسر کاظم مظنون شدند. 
حلیمه ۲۳ساله که او نیز تبعه خارجی بود در تحقیقات پرونده با تناقض گویی قصد داشت مسیر تحقیقات پلیس را از واقعیتی هولناک منحرف سازد. اما او در برابر شواهد و ادله موجود ناچار به بیان حقیقت شد و اعتراف کرد با همدستی جوانی ۲۷ساله و مرد ۲۵ساله دیگری نقشه قتل را طراحی و با کشاندن شوهرش به کارگاه خودش او را به قتل رسانده اند. 
آن ها سپس جسد را سوزانده و مقداری اسید نیز بر روی آن پاشیده اند. عاملان جنایت Crime جسد را داخل پتویی پیچانده و در حاشیه شهر مشهد رها ساخته و فرار Escape کردند. اما آن ها فکر نمی کردند راز این جنایت فجیع به زودی کشف شود. کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس  آگاهی خراسان رضوی دو عامل دیگر این جنایت را برابر اعترافات همسر مقتول دستگیر و تحقیقات برای روشن شدن علت و انگیزه ارتکاب قتل فجیع ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟