ماجرای شلیک گلوله در کلانتری سناباد مشهد و کشف یک تن و 560 کیلوگرم مواد مخدر در ایام نوروز + عکس

به گزارش رکنا، سردار بهمن امیری مقدم رئیس پلیس Police خراسان رضوی صبح امروز در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران گفت: نوروز امسال بیش از ۱۱میلیون زائر به خراسان رضوی سفر کرده اند. 
این مقام انتظامی افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی بیش از یک میلیون و ۱۰۰هزار تماس مردمی با فوریت های پلیسی خراسان رضوی حاصل شده که ۵۵۰ هزار تماس به عملیات انتظامی انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی تعداد کشته تصادفات درون شهری ۳۰درصد و در تصادفات برون شهری ۱۳درصد کاهش داشته ایم. 
امیری مقدم در خصوص برخورد بی امان با قاچاق Contraband مواد مخدر Drugs نیز گفت: پلیس خراسان رضوی در تعطیلات نوروز امسال بیش از یک تن و ۵۶۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف و یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر را متلاشی کرده است.
رئیس پلیس استان خراسان رضوی در پاسخ به سئوال خبرنگاران درباره مجروح شدن یک نگهبان بانک به ضرب گلوله گفت: در این حادثه Incident دو نگهبان از نیروهای بازنشسته به کلانتری سناباد مراجعه و هنگام تحویل اسلحه از روی سهل انگاری گلوله ای شلیک که به یکی از این دو نفر اصابت کرد و منجر به مجروح شدن وی شد که به مرکز درمانی انتقال یافت و تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟