به گزارش رکنا، ساعت 8 شامگاه یکشنبه 13 فروردین ماه سال جاری ماموران پلیس Police آبادان در تماس تلفنی اهالی روستای صیداویه از ماجرای درگیری مسلحانه چند خانواده با خبر شدند.
بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس برای تحقیقات ویژه در صحنه درگیری حاضر شدند و پس از پایان دادن به این درگیری، 9 تن از زخمی های این درگیری مسلحانه از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
تحقیقات ابتدایی ماموران نشان از آن داشت در حالیکه خانواده های زیادی برای گذراندن آخرین روز تعطیلات نوروزی به روستای صیداویه آمده بودند پسر نوجوانی سوار بر موتور با سرعت زیاد در میان جمعیت مردم جولان داده است که همین باعث اعتراض خانواده ها به پسر نوجوان شده است.
پسر نوجوان بی توجه به اعتراض خانواده ها به موتور سواری هایش ادامه می دهد تا اینکه با پسر بچه ای تصادف Crash می کند و همین باعث می شود تا خانواده پسرک از شدت عصبانیت اقدام به کتک زدن پسر نوجوان کنند.
در ادامه خانواده پسر موتور سوار وقتی متوجه کتک کاری فرزندشان می شوند به حمایت پسرشان با چوب، چاقو و سنگ به سمت خانواده پسرکوچولو حمله کرده و همین شروع یک درگیری دسته جمعی می شود و در مرحله بعدی افراد حاضر در این درگیری به روی هم اسلحه می کشند و شروع به تیراندازی می کنند که باعث زخمی شدن 9 تن در این سناریوی هولناک می شود.
بنا به این گزارش، با دستگیری چند نفر که در این درگیری حضور داشتند تحقیقات برای دستگیری مردان تیرانداز ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 254267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟