قاتل وحشی در ویلای لوکس پنهان بود+ عکس

این قاتل موتورسوار در یکی از محلات شهرستان بابل با حمله به اعضای خانواده‌ای، چند نفر از آنان را با ضربات کارد مجروح کرده و مرد جوانی را به قتل رسانده بود.

تجسس‌های کارآگاهان پلیس Police شهرستان بابل برای به‌دست آوردن ردپایی از متهم فراری هنگامی آغاز شد که مرد جوان در بیمارستان جان سپرد.

بر اساس این گزارش، ظهر روز یازدهم فروردین ماه امسال مأموران کلانتری 13 شهرستان بابل در جریان ماجرای درگیری خونینی در خیابان موزیرج این شهرستان قرار گرفتند.در جریان این حادثه، جوان موتور سوار با کاردی در دست، به اعضای یک خانواده که کنار خودرو‌شان ایستاده بودند حمله کرد و چند نفر از آنها را هدف قرارداد وگریخت.

با اعلام این ماجرا به مأموران، آنها بسرعت خود را به محل حادثه Incident رساندند و تحقیق دراین باره آغازشد. اما راننده جوان که دچار جراحت عمیق شده بود ساعاتی پس از رسیدن به بیمارستان و با وجود تلاش‌های تیم پزشکی، به دلیل شدت جراحات وارده روی تخت بیمارستان جان داد.با مرگ راننده جوان مأموران که با یک پرونده جنایی روبه‌رو شده بودند، ردیابی برای به‌دست آوردن ردی از عامل فراری جنایت Crime را در دستور کار قرار دادند. این درحالی بود که به گفته شاهدان حادثه، مرد جوان موتور سواربلافاصله بعد ازهجوم ناگهانی، سوار بر موتورسیکلت‌اش گریخته بود.

سرهنگ «عبدالله رضوانی» -سرپرست پلیس آگاهی مازندران گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده، فردی به نام «محمود-ذ» 30 ساله به اتفاق اعضای خانواده‌اش در کنار خودرو‌شان ایستاده بودند که یک جوان موتور سوار با حالتی غیر عادی از کنار‌شان گذشت.او که حالت عادی نداشت ناگهان با محمود -قربانی ماجرا-درگیرشد. تا اینکه راکب موتورسیکلت با چاقو به سمت آنها حمله ور شد و ضمن مجروح کردن اعضای این خانواده و دو نفر دیگر از همسایگان‌شان از محل متواری شد. این درحالی بود که راننده خودرو در بیمارستان جان سپرد.متهم که پس از قتل Murder به سمت غرب استان متواری شده بود، سرانجام با تلاش گسترده مأموران پلیس آگاهی و در عملیاتی ویژه، ساعاتی بعد در ویلایی اجاره‌ای شناسایی و دستگیر شد. متهم ضمن اعتراف به درگیری و قتل، پس از تشکیل پرونده به دادسرا انتقال یافت و برای تحقیات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟