بلای شومی که زن جوان بر سر همسایه اش آورد؟ + عکس

تلاش ماموران پلیس فتا شهرستان زابل منجر به دستگیری زنی جوان که از حساب همسایه  خود برداشت غیر مجاز انجام می داد، شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ غلامرضانجابت رئیس پلیس Police شهرستان زابل در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان  مبنی بر برداشت غیره مجاز از حساب بانکی خود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت. 
این مقام انتظامی افزود: این فرد مدعی شد، مدتی قبل کارت عابر بانکم مفقود و با توجه به پیام های ارسالی از سوی اپراتور بانک متوجه برداشت هایی از حسابم شدم که پس از مراجعه به بانک و اخذ پرینت حساب متوجه شدم فردی ناشناس با بدست آوردن کارت عابر بانک بنده اقدام به برداشت هایی از طریق دستگاه خودپرداز کرده است. 
وی در ادامه تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی خود و با اخذ دستور قضائی با استفاده از تصاویر ویدئویی بانک شناسایی متهم در دستور کار قرار گرفت. 
نجابت گفت: باتوجه به اینکه انتقال دو فقره از برداشت ها به صورت انتقال کارت به کارت صورت گرفته و با هماهنگی های صورت گرفته با بانک، مشخص شد که متهم خانمی است که در همسایگی شاکی سکونت دارد که در بررسی های به عمل آمده و با توجه به ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف و پرونده تکمیل جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد. 
این مقام انتظامی در پایان از شهروندان درخواست کرد اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار هیچ کس قرار ندهند و در نگهداری و حفظ آن توجه لازم را داشته باشند چرا که کارت های اعتباری به منزله پول نقد است و افراد به هیچ وجه نباید رمز را همراه کارت خود داشته باشند که در صورت مفقودی کارت، برداشت از آن امکان پذیر نباشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟