لیلا را کشتم تا پول درمان پای سگ همسرم را بگیرم + عکس متهم

 ساعت 9 صبح 23 اسفندماه سال گذشته از طریق مرکز پلیس 110 ماجرای کشف جسد در بزرگراه حکیم شرق و ورودی بزرگراه شهید باکری جنوب ، داخل فضای سبز حاشیه اتوبان به کلانتری 133 شهرزیبا اعلام شد .

با حضور مأمورین در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد جسد متعلق به زنی 30 ساله است که با ضربات  جسم تیزی به قتل Murder رسیده است .

پرونده این جنایت به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران ، برای رسیدگی در اختیار اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران  قرار گرفت .

کارآگاهان جنایی در اولین مرحله از تحقیقات خود ، با بررسی پرونده های "زنان گمشده" موفق به شناسایی  مقتول به نام "لیلا . ی" ( 30 ساله - ساکن منطقه تجریش )شدند ؛ پدر لیلا 16 اسفند ماه سال گذشته با مراجعه به کلانتری 101 تجریش اعلام کرده بود که دخترش از منزل خارج و پس از آن مراجعتی به خانه نداشته که پرونده مقدماتی با موضوع فقدان تشکیل و جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران  قرار گرفته بود .

در تحقیقات از خانواده لیلا ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که چندی پیش لیلا از طریق شبکه های مجازی با جوانی به نام "حسن . ب" آشنا ، علیرغم مخالفت خانواده اش در مرداد ماه 1395 با وی ازدواج اما پس از گذشت مدت کوتاهی مشخص می شود که حسن او را فریب داده و بر خلاف ادعاهای اولیه اش ، در حدودیک سال پیش با دختر دیگری ازدواج کرده است .

بنا بر اظهارات خانواده لیلا ، با وجود متارکه لیلا و حسن از یکدیگر و با گذشت مدت کوتاهی ، لیلا مجددا به واسطه داشتن علاقه شدید به حسن تصمیم به ادامه زندگی با او را گرفته بود ! و به همین علت از یکی از دوستان خود به نام سحر و همسرش به نام مهدی درخواست میانجیگری کرده بود .

با شناسایی سحر 38 ساله  و مهدی 25 ساله ، تحقیقات از آنها در دستور کار  اداره دهم پلیس آگاهی تهران  قرار گرفت ؛ کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مهدی پس از پایان ناموفق موضوع میانجیگری ، به لیلا مدعی شده است که "وردنویسی را می شناسد که می تواند ظرف مدت 29 روز زندگی لیلا را سر و سامان بخشد ! " و به این بهانه  دو میلیون تومان از لیلا پول دریافت کرده اما پس از گذشت مدت کوتاهی و با پایان مدت 29 روز مورد ادعایش ، لیلا مطالبه پول پرداختی خود را کرده و از آن زمان ، مهدی به بهانه های مختلف زمان دیگری را برای بازپس دادن پول لیلا مقرر می کردتا سرانجام جسد لیلا کشف می شود .

با توجه به دلایل و مدارک بدست آمده ، تحقیقات پلیسی از "مهدی . ع" در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی قرار گرفت .

"مهدی . ع" که حدودا یک ماه از ازدواجش می گذشت ، در اظهارات اولیه منکر هرگونه دریافت پول از لیلا شد اما در ادامه و با توجه به ارائه مدارک غیرقابل انکار از سوی کارآگاهان به ناچار به دریافت پول از لیلا اعتراف و در این خصوص به کارآگاهان گفت : " من شغل و درآمد مشخصی ندارم و در حال حاضر نیز پس از ازدواج با سحر در خانه ی او زندگی می کنم ؛ چندی پیش سگ همسرم از ناحیه پا دچار شکستگی شد و من تصمیم به درمان او گرفتم اما پول درمان سگ را نداشتم ؛ به همین علت به دروغ موضوع وردنویس را با لیلا مطرح کردم تا بتوانم پول هزینه ی درمان سگ همسرم را تهیه کنم اما من لیلا را به قتل نرساندم " .

در شرایطی که مهدی منکر هرگونه ارتکاب جنایت Crime و قتل لیلا شده بود ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در بازرسی از محل سکونت وی در خیابان ستارخان موفق به کشف مدارک شناسایی متعلق به لیلا شدند ؛ مهدی که دیگر چاره ای جز بیان حقیقت نداشت در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " لیلا دائما مرا تهدید می کرد که اگر پولش را باز نگردانم ، موضوع را به سحر خواهد گفت ؛ بار اول با او قرار گذاشتم تا روز 14 اسفندماه یکدیگر را در اتوبان شهید باکری - زیر پل Bridge حکیم ملاقات کنیم اما قرار را منتفی کردم و برای روز بعد  با لیلا در همان نشانی قرار گذاشتم . ساعت 9 شب بود ، لیلا با یک  خودروی آژانس به محل آمد و سوار ماشین من شد ؛ من از او درخواست فرصت کردم اما لیلا قبول نکرد و نهایتا باهم درگیر شدیم . او را به داخل شمشادها هل دادم و سپس چند ضربه چاقو به شانه ی چپش زدم ؛ در ادامه ضربات زیاد دیگری به پهلو و شکم او زدم ؛ کیفش را که محتویات آن 250 هزار تومان پول ، عابربانک ، مدارک شناسایی و ... بود را برداشته و چاقو را نیز در داخل شمشادها پنهان کردم " .

با توجه به اعتراف  مهدی به جنایت و پنهان کردن چاقو در داخل شمشادها ، کارآگاهان با مراجعه به محل کشف جسد و در بازرسی دقیق محل ، موفق به کشف چاقوی خون آلود شدند .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران  ، در ادامه ی اعلام خبر دستگیری عامل جنایت ، عنوان داشت : " همزمان با رسیدگی به پرونده قتل لیلا . ک و در بررسی فرضیه های مختلف وقوع این جنایت ، کارآگاهان اداره دهم در تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که همسر سابق مقتوله ( حسن . ب ) از طریق شبکه های مختلف مجازی اقدام به ارتباط با دختران و زنان جوان با انگیزه فریب و کلاهبرداری از آنها داشته که با توجه به مستندات به دست آمده در این خصوص ، بیش از 10 زن جوان که توسط این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفتند نیز شناسایی و به پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند که قرار قانونی لازم نیز از سوی مقام قضایی برای این شخص صادر شده است " .

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟