لیست سیاه قاتل فراری مادرو خواهر برای آدمکشی+ عکس

این مرد که در جریان اختلاف و درگیری خانوادگی، مادر و خواهرش را با شلیک گلوله کشته و بعد از زخمی کردن پدرش گریخته بود، شش ساعت بعد از جنایت بازداشت شد.

متهم در جریان تحقیقات پلیسی اعتراف کرد که قصد داشته برادر بزرگترش و یکی از اقوام خود را هم به قتل Murder برساند و از کشور فرار Escape کند که ناکام مانده است.

ساعت 13 و 45 دقیقه سه‌شنبه مردی در تماس با پلیس Police شهرستان بروجرد از درگیری خونین میان مردی با اعضای خانواده‌اش در روستای بندیزه از توابع بخش اشترینان خبرداد. ماموران با حضوردر آنجا مشاهده کردند زنی سالخورده و دختر جوان وی با شلیک گلوله به قتل رسیده و اجساد آنها در یکی از اتاق‌های خانه و پیکر غرق در خون پدر سالخورده خانواده نیز در اتاق دیگری افتاده است.

با گزارش این جنایت Crime به بازپرس کشیک قتل دادسرای بروجرد، اجساد دو قربانی جنایت به پزشکی قانونی و تنها مصدوم پرونده نیز به بیمارستان شهید چمران بروجرد منتقل شد.

تحقیقات محلی نشان می‌ داد پسر 30 ساله خانواده با سلاح شکاری به این جنایت خانوادگی دست زده و با ایجاد رعب و وحشت برای اهالی روستا گریخته است.

مشخصات متهم به قتل فراری در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت و جست‌وجو برای دستگیری وی آغاز شد. این درحالی بود که گروهی از ماموران نیز با حضور در بیمارستان و تحقیقات اولیه متوجه شدند پدرسالخورده این خانواده که از قسمت پاهایش مصدوم شده بود، زنده مانده است.

مرد زخمی به افسر تحقیق گفت: دخترم مدتی است قهر کرده و به خانه‌مان آمده بود. پسر30 ساله‌ام که معتاد Addicted هم هست با اعضای خانواده همیشه درگیری داشت و بیشتر از همه با دخترم اختلاف داشت. روز حادثه Incident او در حالی که سلاح شکاری به دست داشت وارد خانه شد و ما را تهدید کرد.

وی افزود: سعی کردم با حرف زدن او را آرام کنم که نشد و پسرم پس از مشاجره، یک تیر به مادرش و یک تیر به خواهرش و بعد هم به سمتم شلیک کرد. او در حالی که مسلح بود، فرار کرد. می‌ترسم جان پسر بزرگترم هم در خطر باشد؛ چرا که با او نیز اختلاف دارد.

با مشخص شدن این موضوع کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی بروجرد، ابتدا به خانه برادر بزرگ‌تر متهم رفتند و پی بردند از سوی برادرش پیش از این تهدید شده و می‌ترسد سراغ او نیز بیاید. ماموران با حضور بموقع خود در این خانه موفق به نجات این مرد شدند و مانع وقوع جنایتی دیگر شدند .

تیم‌های جنایی پلیس آگاهی هر مخفیگاهی را که احتمال حضور متهم در آنجا می‌رفت زیر نظر گرفتند و آنجا را مورد بررسی قراردادند اما او مدام مخفیگاهش را تغییر می‌داد تا این که با گذشت شش ساعت از این جنایت، ماموران توانستند آخرین مخفیگاه قاتل The Murderer فراری را درشرکتی در اطراف شهر بیایند. در این مرحله ماموران جنایی به طور نامحسوس در محل قرار گرفتند و با هماهنگی قضایی وارد اتاقک نگهبانی شرکت شدند و متهم به قتل فراری را که در آنجا پنهان شده بود بازداشت کردند.

سرهنگ علیرضا دلیری، فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد به جام‌جم گفت: از همان دقایق اولیه وقوع این جنایت، تیم‌های جنایی تحقیقاتی ویژه برای شناسایی و دستگیری متهم به قتل فراری را آغاز کردند و سرانجام بعد از شش ساعت عملیات ضربتی او بازداشت شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و اعتراف کرد به دلیل اختلاف و درگیری که با اعضای خانواده‌اش داشته دست به این جنایت زده و مادر و خواهرش را کشته و پدرش را زخمی کرده است.

وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات از متهم معلوم شد او علاوه برقتل مادرو خواهرش، نقشه قتل برادر بزرگ‌ترش و مردی از اقوامشان را داشته که با هوشیاری پلیس ناکام ماند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گفت: در ادامه تحقیقات معلوم شد عامل جنایت، می‌خواسته نزد دوستش در شرق کشور برود و از آنجا کشور را ترک کند بنابراین به محل کار دوستش در اطراف شهر رفته و می‌خواسته ساعاتی آنجا بماند و بعد فرار کند که موفق نشده بود.

متهم به قتل با صدور بازداشت موقت روانه زندان Prison شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟