به گزارش رکنا، عصر روز ششم آذرماه سال گذشته گزارشی در خصوص سرقت Stealing از یک دفتر کار در خیابان علامه شمالی به کلانتری 134 شهرک قدس مخابره شد و ماموران پلیس Police برای تحقیقات ابتدایی در محل سرقت حاضر شدند و به تجسس های میدانی پرداختند.

در ادامه بازپرس شاهنگیان از شعبه 14 دادسرای ناحیه دوم تهران پرونده را برای تحقیقات ویژه در اختیار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار داد.

کارآگاهان در تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته در راهروی ساختمان و بانک نزدیک به محل سرقت پی بردند ابتدا یکی از دزدان به تنهایی  وارد محل سرقت شده و با اطمینان از خالی بودن دفتر کار همدستش را خبر کرده و وی نیز هفت دقیقه بعد وارد دفتر کار شده است.

این دو دزد سپس با خونسردی با شکستن قفل در ورودی دفتر  به سرقت یک دستگاه چندکاره، یک دستگاه فاکس و یک لب تاپ دست زده و پس از 20 دقیقه با خارج شدن از محل سرقت سوار بر خودروی پراید هاچ بک از محل می گریزند.

ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بلافاصله با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته موفق به شناسایی پلاک خودروی دزدان  شدند و با دستور بازپرس شاهنگیان صاحب خودرو او را دستگیر کردند.

این مرد جوان در بازجویی ها با وجود اینکه خودش در تصاویر دوربین مداربسته دیده می شود اصرار بر بی گناهی دارد و بازپرس شاهنگیان دستور داد تا با بازجویی های افشاگرانه جزییات سرقت 20 دقیقه ای مشخص شود و همدست دزد سمج نیز شناسایی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟