به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از شامگاه هفتم تیرماه سال 82 به دنبال کشته شدن روحانی یک مسجد در شرق تهران در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. شواهد نشان می داد این روحانی که محمد علی نام داشت سر دفتر یک دفترخانه ثبت ازدواج بود که در راه بازگشت از مسجد به خانه اش از سوی یک مرد موتورسوار مورد حمله قرار گرفت و جان سپرد.

پلیس به تحقیق پرداخت اما در بررسی ها روشن شد کسی شاهد جنایت Crime نبوده است. یکی از اهالی محل به پلیس گفت: روحانی مسجد را دیدم که در حال بازگشت از مسجد بود. همان موقع یک موتور سوار که کاپشن سیاه برتن داشت از پشت سر به سمت روحانی مسجد رفت و یک ضربه به کمر او زد و گریخت. اما من چهره مرد ناشناس را ندیدم. بررسی دوربین های مداربسته محل جنایت نیز نتوانست سرنخ خوبی در اختیار پلیس قرار دهد.

پسر قربانی در نخستین تحقیقات مرد جوانی را به عنوان مظنون این پرونده معرفی کرد. وی گفت: مدتی بود پدرم متوجه شده بود پسر جوانی که به مسجد رفت و آمد دارد توانسته با سواستفاده از اعتماد مسئولان مسجد و به بهانه خرید وسایل برای مسجد و پایگاه بسیج محل پنج میلیون تومان به دست بیاورد.گمان می کنم همین پسر در قتل Murder پدرم دست داشته باشد.

در این بین یک قبضه چاقو که در روشویی مسجد پنهان شده بود پیدا شد ولی اثار خونی روی آن به دست نیامد.

با این حال با توجه به اظهارات پسر قربانی تنها مظنون این پرونده بازداشت ولی کی از مسئولان مسجد گفت: هنگام جنایت این پسر را در حالی که مشغول نصب دودکش برای مسجد بوده دیده است. به این ترتیب با رفع اتهام از پسر جوان وی آزاد شد.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه همسر قربانی گفت: آن روز من و همسرم برای شرکت در مراسم عروسی یکی از بستگان دعوت بودیم. منتظر بازگشت همسرم از مسجد بودم که یک مرد ناشناس به خانه مان تلفن زد .او سراغ همسرم را گرفت و من که گمان می کردم مرد ناشناس می خواهد برای ثبت ازدواج از دفترخانه وقت بگیرد به او گفتم همسرم به مسجد رفته است. او خیلی زود تلفن را قطع کرد وساعتی بعد فهمیدم همسرم در خیابان مورد حمله یک مرد موتور سوار قرارگرفته و در بیمارستان به خاطر پارگی طحال جان سپرده است. ردیابی تلفن های خانه قربانی نیز نتوانست سرنخ مناسبی به پلیس بدهد.

در حالی که تحقیقات پلیس به بن بست رسیده بود یک زن جوان با پلیس تماس گرفت و ادعا کرد عامل جنایت را می شناسد. وی مرد جوانی به عنوان منوچهر را به عنوان عامل قتل معرفی کرد و گفت: این مرد از جزییات قتل به او گرفته است. منوچهر بازداشت شد اما خودش را بی گناه خواند و گفت: من وقتی ماجرای کشته شدن روحانی مسجد را شنیدم ناراحت شدم. همان روز زن جوان علت ناراحتی مرا پرسید و من ماجرای کشته شدن روحانی محل را برایش تعریف کردم.زن جوان به خاطر دشمنی که با من داشت پای مرا به این پرونده کشاند. در حالی که هیچ مدرکی علیه این مرد به دست نیامده بود حکم تبرئه وی صادر و این متهم نیز آزاد شد .زوایای پنهان پرونده قتل روحانی مسجد بعد از 13 سال به نتیجه ای نرسید و پرونده همچنان باز است

در آخر اولیای دم از قضات دادگاه درخواست کردند که دیه پدرشان از صندوق بیت المال پرداخت شود.

قضات شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پس از بررسی درخواست اولیای دم درباره درخواست آنها اظهار نظر می کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

مرد مست 24 ساعت پسر 14 ساله تهرانی را شکنجه شیطانی کرد / او را در قهوه خانه دیدم و ...

گره کور در پرونده کشته شدن روحانی یک مسجد در شرق تهران

وقتی مادر دو قلوهای قزوینی فوت کرد، سرنوشت تلخ رقم خورد / این 2 قلوها را می شناسید؟+فیلم و عکس

نوعروس ایرانی وقتی به استرالیا رسید با یک دانشجوی امریکایی همخونه شد و .../ سیاوش وقتی فتانه را کتک زد از این کشور اخراج شد

میهمان های عروس و داماد در جشن عروسی به جان هم افتادند+ فیلم

خوشگذرانی آرش با نقشه کثیف در ویلای شمال

شکنجه شیطانی دختر فیلمبردار پشت جعبه های میوه یک پارکینگ قدیمی

آبرویم رفت همه مرا در وضیعت بد کنار یک مرد غریبه دیده بودند

احمد و یاسمن یک خانه فساد را اداره می کردند+عکس 4 زن و دختر در کنار احمد هنگام دستگیری +عکس

درخواست طلاق به خاطر علاقه فریبرز به سگ / زنم به ارتباط من و سگم حسودی می کند!

با شناسنامه یک مُرده در ایران زن گرفتم، سربازی خریدم و حتی یارانه هم می گرفتم!

شاهرخ به خاطر ارتباط شیطانی با زن افغان، شوهر او را کشت+عکس

پیرمرد منحرف که عاشق دختر 13 ساله همسایه شده بود!+ عکس

سمیرا با نقشه کثیف به خانه مرد پولدار رفت+ عکس

دردسر توبه یک تبهکار / اشک های مادرم را سر سجاده دیدم و...

دنیای گناه آلود منیژه پس از افتادن شوهرش به زندان

شیما 2 مرد کچل را به خانه آورد و ...+ عکس

تبهکاری که با لباس زنانه در رشت سرقت می کرد

راز شیطانی جسد نیمه برهنه دختر دبیرستانی که در پارک جنگلی رها شده بود

این دختر 20 ساله شهر ارومیه را به هم ریخت

قاتل پیش‌نماز مسجد ساجدین تهران کیست؟

وقتی در خانه تنها بودم کامران با چرب زبانی به خانه ام آمد و ... / انتقام وحشتناک مهسا او را پشت میله های زندان انداخت

عروس 6 ساله با گریه از آزار داماد پیر گفت+ فیلم

 

 

کدخبر: 255527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟