علت آتش سوزی بازار زرگران کرمانشاه بررسی می شود + عکس

پس از وقوع این حادثه کارگروه پیشگیری از حوادث مشابه در استان تشکیل شد تا از وقوع اقدامات مشابه جلوگیری شود.

به گزارش رکنا، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از تشکیل کارگروه پیشگیری از حوادث Accidents با حضور معاون دادستان کرمانشاه خبر داد و گفت: متاسفانه در عصر روز گذشته بازار Store زرگران کرمانشاه که بازاری سنتی و قدیمی است دچار حریق و آتش سوزی شد.
وی گفت: پس از وقوع این حادثه Incident بلافاصله تیم‌های امدادی، آتش نشانی، نیروی انتظامی و قضائی به محل حادثه اعزام شدند و توانستند کنترل حادثه را در دست گرفته و از گسترش حریق جلوگیری کنند. 
این مقام قضائی گفت: متاسفانه در این حادثه تعدادی از مغازه‌ها طعمه آتش شده و 7 نفر هم دچار سوختگی شدند. از این افراد دو نفر در بیمارستان بستری شده و الباقی به صورت سرپایی درمان شدند.
صادقی ادامه داد: دادستانی استان کرمانشاه پس از وقوع این حادثه در راستای انجام وظیفه خود یعنی حفظ حقوق مردم، تعدادی نیرو را در جهت حفظ و نگه داری اموال مردم و کسبه مامور کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه بیان کرد: ماموران از زمان حادثه تاکنون در خیابان‌های اصلی منتهی به بازار، پشت بام و ورودی بازار در حال گشت زنی هستند تا از دستبرد و حیف و میل احتمالی اموالی مردم جلوگیری کنند. البته اموالی هم که در این حادثه شناسایی شده بود به صورت امانی به شهرداری تحویل داده شد.
وی اظهار کرد: همچنین بلافاصله پس از وقوع این حادثه کارگروهی از دستگاه‌های مختلف از جمله دادستانی، اداره برق، آتش نشانی، شهرداری و ... تشکیل شد که مکان‌های دیگر استان که مستعد چنین اتفاقاتی هستند شناسایی شده و اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار دهند.
صادقی در پایان در رابطه با علت آتش سوزی این بازار گفت: این موضوع در حال بررسی است، از آتش نشانی خواسته شده در کوتاه‌ترین زمان علت آن را مشخص کند و البته گمانه زنی‌های اولیه نشان می‌دهد که منشا آتش سوزی اتصال برق بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟