در پی اعلام شکایت خانمی جوان مبنی بر انتشار تصاویر وی در شبکه های اجتماعی تیمی از کارشناسان پلیس Police فتای شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ قدمگاهی گفت: در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد مردی جوان با انتشار تصاویر خصوصی و نشر اکاذیب باعث برهم خوردن رابطه وی با همسرش شده است.

کارشناسان پلیس فتا با یکسری تحقیقات فنی عامل انتشار تصاویر و مطالب کذب را در شهرستان اسفراین استان خراسان شمالی شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند .

متهم که همکلاسی شاکی در دوران دانشجویی و خواستگار قبلی او بود، در مواجهه با ادله دیجیتالی لب به اعتراف گشود و با ندامت از فعل مجرمانه اش اظهار داشت: در پی جواب رد و ازدواج شاکی با فردی دیگر برای بر هم زدن این ازدواج تعدادی از عکسهای خصوصی اش را در شبکه های اجتماعی با مطالب کذب منتشر کرده است.

سرهنگ قدمگاهی به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری تصاویر شخصی و خانوادگی خود در گوشی های تلفن همراه و رایانه خودداری کرده و به هیچ عنوان گوشی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و همواره از کدهای امنیتی برای جلوگیری از سرکشی افراد غیرمجاز در گوشی های خود استفاده نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟