سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان و به دنبال برخورد با باندها و شبکه های سرقت Stealing های مسلحانه دو نفر از کسانی که در خرداد و اسفند ماه سال 95 اقدام به سرقت مسلحانه از دو مغازه طلافروشی در منطقه برخوار و مارچین اصفهان کرده بودند شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه یکی از این سارقان با پوشش زنانه اقدام به سرقت می کرد افزود: متهمان در مجموع مقدار 9 کیلو طلا را به سرقت بردند.
سردار آقاخانی تصریح کرد: متهمان با فروش طلاهای سرقتی در مجموع 10 میلیارد ریال وجه نقد کسب و از فروش اموال مسروقه اقدام به خرید املاک، خودرو و خرید های دیگر کرده بودند.
وی به انجام اعمال خشونت آمیز توسط این سارقان هنگام سرقت از مغازه های طلافروشی اشاره کرد و گفت: این افراد به شکل غیر انسانی با صاحبان مغازه ها برخورد کرده و وقتی با مقاومت از سوی آنها مواجه می شدند اقدام به ضرب و شتم فروشندگان می کردند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: از سارقان سه دستگاه خودرو، سه قبضه سلاح جنگی همراه با تعدادی فشنگ، لباس های زنانه و پوشش های مختلف دیگر و همچنین ابزارهای دیگر مخصوص سرقت کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه احتمال سرقت های دیگر در پرونده متهمان وجود دارد بیان داشت: در این زمینه تحقیقات تا روشن شدن ابعاد دیگری از جرایم آنان ادامه دارد.
سردار آقاخانی خاطر نشان کرد: با توانایی بالای کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان در اواخر سال 95 و آغاز سال 96 توانسته ایم 90 درصد سرقت های صورت گرفته در سال گذشته را کشف و متهمان آنان را دستگیر و تحویلقانون Law دهیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 256177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟