آنها متهم هستند که دختر نوجوان را از تهران ربوده و پس از انتقال به قزوین وی را در خانه‌ای متروکه مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

تحقیقات اولیه پلیس در این‌باره از اوایل اسفند‌ماه سال گذشته آغاز شد. دختری 13ساله که به تنهایی به پلیس آگاهی رفته بود از 2پسر جوان شکایت کرد و گفت که آنها او را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. او گفت 2پسر جوان تهدیدش کرده‌اند که اگر درباره این ماجرا با کسی حرفی بزند آبروی خودش و خانواده‌اش را می‌برند.

دختر نوجوان درباره جزئیات حادثه Incident تلخی که برایش اتفاق افتاده بود گفت: من وضعیت خانوادگی خوبی ندارم. پدر و مادرم چند سال قبل از یکدیگر جدا شدند و من با مادرم زندگی می‌کردم. مادرم اعتیاد داشت و هر وقت که وضعیت روحی خوبی نداشت شروع به پرخاشگری می‌کرد و من را از خانه بیرون می‌انداخت.

او من را بیرون می‌کرد تا راحت‌تر بتواند با دوستانش مواد مصرف کند. من هم بعد از چند ساعت پرسه زدن در کوچه‌پسکوچه‌ها دوباره به خانه بر می‌گشتم چون جای دیگری نداشتم.وی ادامه داد: روز حادثه باز هم مثل همیشه مادرم من را بیرون کرد و درحالی‌که در خیابان قدم می‌زدم ناگهان 2جوان موتورسوار به من نزدیک شدند. آنها وانمود کردند که من را می‌شناسند و از وضعیت خانوادگی‌ام خبر دارند. گفتند می‌خواهند به من کمک کنند و با حرف‌هایشان فریبم دادند.

من هم بی‌خبر از نقشه‌ای که برایم کشیده‌اند سوار موتورسیکلت‌شان شدم و با آنها رفتم. آنها من رابه محلی خلوت بردند و در ادامه با تهدید به قزوین منتقل کردند. آن زمان بود که به آنها التماس کردم که رهایم کنند اما دیگر فایده‌ای نداشت. آنها من را به زور به خانه‌ای متروکه در یکی از محله‌های قزوین بردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند و تهدید کردند که اگر سر و صدا کنم در محله‌مان آبروریزی به راه می‌اندازند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که دختر نوجوان در جریان حادثه تلخی که برایش اتفاق افتاده آسیب زیادی دیده است. این در حالی بود که او به درستی متهمان را نمی‌شناخت و نمی‌دانست آنها وی را دقیقا به کجا برده بودند. با این حال افسران آگاهی بار دیگر به بررسی اظهاراتش پرداختند. او گفته بود که بعد از شکنجه در خانه متروکه چون حالش بد شده بود 2پسر جوان همراه وی به داروخانه‌ای رفتند تا برایش دارو تهیه کنند. همین چند جمله از حرف‌های دختر نوجوان کافی بود تا کارآگاهان داروخانه‌های اطراف محلی که گمان می‌کردند خانه متروکه در آنجاست را جست‌وجو کنند.

در این میان وقتی مأموران تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته یکی از داروخانه‌ها را با دقت بازبینی کردند در آن شاکی را همراه با 2متهم دیدند. به این ترتیب این تصاویر به سرنخ مهمی برای دستگیری متهمان تبدیل شد و درحالی‌که یک هفته از این ماجرا می‌گذشت مأموران موفق شدند متهمان را در جنوب تهران دستگیر کنند.

هرچند همه شواهد و مدارک به‌دست آمده علیه دستگیر‌شدگان بود اما آنها به کلی اتهام‌شان را انکار کردند. آنها حتی وقتی در برابر دختر 13ساله قرار گرفتند، گفتند همه حرف‌های او دروغ است. یکی از متهمان گفت: دختر نوجوان از وضعیت زندگی‌اش خسته شده بود و همراه من و دوستم به خانه مادربزرگم آمد و حتی شب را هم پیش ما ماند اما فردای آن روز وقتی به خانه‌شان برگشت به دروغ به مادرش گفت که ما او را آزار داده‌ایم اما همه حرف‌هایش دروغ است. با ثبت اظهارات اولیه متهمان آنها با صدور قرار قانونی روانه زندان Prison شدند و قرار است به‌زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران به شکل غیرعلنی محاکمه شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟