دستگیری قاتل تیرانداز حادثه نودژ پس از 16 روز فرار

جمال الدین محمد شیخ بهایی معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از توابع کرمان از دستگیری قاتل The Murderer فراری (ع.م) در این شهرستان درمدت کمتر از 16 روز خبر داد و گفت: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان Prison شده است.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در تاریخ 7فروردین سال جاری در ساعت 01:15 بامداد حسب گزارش شهروندان منطقه نودژ شهرستان منوجان مبنی بر صدای تیراندازی در شهرک شهید بهشتی، اکیپی از ماموران انتظامی به محل حادثه Incident اعزام شدند.

این مقام قضائی تصریح کرد: ماموران پس از مراجعه به در منزل مقتول و با مشاهده آثار خون در حیاط خانه، بدن نیمه جان مقتول را که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود به بیمارستان 12 فروردین کهنوج منتقل که متاسفانه به علت شدت جراحات فوت می‌کند.

وی ادامه داد: پس از وقوع این حادثه رسیدگی به این پرونده در دستور کار ویژه دادستانی قرار گرفت که با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس Police آگاهی متهم در محل مخفیگاهش در شهرستان کهنوج دستگیر شد.

شیخ بهایی عنوان کرد:متهم در بازجویی‌های اولیه به جرم Crime خود اقرار کرده و تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد و متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟