فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از دستگیری عاملان تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: علت حادثه، اختلاف بر سر مرتع و زمین کشاورزی بوده است.

سرهنگ "حسین براری" در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ شهرستان مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان کنگاور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد در این تیراندازی چند نفر به علت اختلاف بر سر مرتع و زمین کشاورزی باهم درگیر شده اند که ضارب مردی جوان بوده و به قصد ایجاد رعب و وحشت در طرف مقابل دعوی اقدام به تیراندازی هوایی با سلاح شکاری می کند و از محل متواری می شود.

سرهنگ براری با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی، عنوان کرد: در این عملیات شش نفر که طرفین نزاع بودند، دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد، همچنین متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور اظهار کرد: پلیس با اقتدار کامل با افرادی که اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و وحشت کنند، برخورد قاطع و قانونی می کند.

سرهنگ براری با اشاره به اینکه امنیت یک تولید اجتماعی است و شهروندان می بایست به سهم خود در تولید امنیت در جامعه با پلیس مشارکت کنند، از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 256940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟