هفته اول فروردین امسال ماموران کلانتری بازار Store تهران از مرگ مشکوک زنی میانسال در خانه‌اش در محله بازار باخبر شدند. ماموران با حضور در آنجا و بررسی خانه با جسد حلق‌آویز زن میانسال در یکی از اتاق‌‌ها روبه‌رو شدند. همزمان با کشف جسد او در خانه و مشکوک بودن مرگ وی، موضوع به بازپرس جنایی تهران گزارش شد. جسد او با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران به تحقیق از همسر میانسال و دختران وی پرداختند که معلوم شد این زوج با هم اختلاف داشته و با وجود مخالفت فرزندانشان درصدد جدایی بودند. روزی هم که جسد مادر خانواده کشف شده، شوهر و فرزندان او در خانه حضور نداشته‌اند و زمان بازگشت به خانه با جسد حلق‌آویز شده او روبه‌رو شده‌اند.

تحقیقات درباره رازگشایی از مرگ مشکوک این زن میانسال ادامه داشت تا این که دوازدهم فروردین امسال ماموران در جریان مرگ شوهر این زن قرار گرفتند. ماموران جنایی و تیم بررسی صحنه جرم Crime همراه بازپرس مرشدلو، کشیک قتل Murder دادسرای جنایی تهران در خانه مرد فوت شده حاضر شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد فرزندان وی در خانه حضور نداشته‌اند و زمانی که به خانه بازگشته‌اند، پدرشان را بیهوش در یکی از اتاق‌های خانه پیدا کرده‌اند. بعد با اورژانس تماس گرفته‌اند و زمانی که امدادگران اورژانس در محل حاضر شده‌اند آنها اعلام کرده‌اند که وی فوت کرده است. بنابراین به مرگ پدرشان مشکوک شده و به پلیس Police خبرداده‌‌اند. نمی‌دانند چرا به فاصله یک هفته والدینشان که درآستانه جدایی بوده‌اند، این چنین به طور مشکوک فوت کرده‌‌اند.

این در حالی بود که بررسی‌های اولیه تیم بررسی صحنه جرم نشان می‌داد مرگ این مرد بر اثر مسمومیت با قرص بوده است.

با دستور قضایی جسد این مرد به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران درباره مرگ مشکوک این زوج ادامه دارد. هنوز نظر قطعی پزشکی قانونی درباره علت مرگ این زوج میانسال اعلام نشده و رازگشایی از مرگ این دو در گرو نظریه کارشناسان پزشکی قانونی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256943 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟