به گزارش رکنا، سرهنگ محمد بوستانی رییس پلیس Police مشهد با اعلام این خبر به رکنا گفت:چندی قبل ماموران پلیس در برابر پرونده های شرارت دو جوان در محدوده بلوار طبرسی شمالی قرار گرفتند و تیمی از مامورن کلانتری طبرسی برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.
سرهنگ بوستانی افزود: ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که دو جوان در نخستین اقدامات ترسناک شان با عربده کشی وارد خانه ای شدند.
در ادامه مشخص شد 2 پسر جوان با حضور در خانه زن جوانی در جلوی اهالی خانه شروع به فحاشی کرده و یکی از آنها جاکفشی را به سمت افراد داخل خانه پرت کرده است و در مرحله بعدی یکی از آنها با چاقو اقدام به خودزنی کرده اند که دو جوان به کمک اهالی ساختمان از خانه خارج شده اما لحظاتی بعد دو جوان همراه دوستانشان به جلوی در خانه حاضر شده و قصد ورود به ساختمان را داشتند که با حضور ماموران افراد شرور پا به فرار Escape گذاشته اند.
رییس پلیس مشهد ادامه داد: ماموران با توجه به حساس بودن پرونده به صورت نامحسوس محل رفت و آمد دو جوان را تحت نظر قرار دادند تا اینکه عصر پنج شنبه 24 فروردین ماه 2 جوان در حالیکه چاقو و قمه در دست داشتند در خیابان طبرسی شمالی شناسایی شدند.
وی گفت: ماموران زمانیکه برای دستگیری این 2 جوان شرور وارد عمل شدند آنها در حالی که آنها در حالت عادی نبودند پا به فرار گذاشتند که ماموران با استفاده از قانون Law به کارگیری اسلحه اقدام به تیراندازی هوایی کرده و موفق به دستگیری آنها شدند.
بنا به این گزارش، تحقیقات برای دستگیری دیگر همدستان این 2 جوان شرور ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟